اکثر رای دهندگان خواهان مقررات بیشتر رمزنگاری هستند – دارایی های دیجیتال را به عنوان بخشی بلندمدت از اقتصاد ببینید، نظرسنجی ها – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت رای دهندگان احتمالی خواهان مقررات بیشتری در حوزه رمزنگاری هستند. شورای کریپتو برای نوآوری گفت: “نظرسنجی ملی ما نشان می دهد که رای دهندگان به وعده دارایی های دیجیتال اعتقاد دارند و آن را بخشی بلندمدت از اقتصاد و آینده مالی خود می دانند.” رای دهندگان

کد خبر : 273341
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
اکثر رای دهندگان خواهان مقررات بیشتر رمزنگاری هستند – دارایی های دیجیتال را به عنوان بخشی بلندمدت از اقتصاد ببینید، نظرسنجی ها – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت رای دهندگان احتمالی خواهان مقررات بیشتری در حوزه رمزنگاری هستند. شورای کریپتو برای نوآوری گفت: “نظرسنجی ملی ما نشان می دهد که رای دهندگان به وعده دارایی های دیجیتال اعتقاد دارند و آن را بخشی بلندمدت از اقتصاد و آینده مالی خود می دانند.”

رای دهندگان خواهان مقررات بیشتر ارزهای دیجیتال هستند

شورای کریپتو برای نوآوری، یک گروه حامی کریپتو، نتایج یک نظرسنجی ملی را در روز چهارشنبه اعلام کرد که نشان می‌دهد «کاربران رمزارز آماده هستند تا در رقابت‌های میان‌ترم نزدیک در سراسر کشور تأثیر بگذارند». حدود 1200 رای دهنده احتمالی در این نظرسنجی شرکت کردند که به صورت آنلاین از 8 تا 10 اکتبر توسط یک تیم دو حزبی به رهبری شان مک الوی از Pioneer Polling و BJ Martino از گروه Tarrance انجام شد.

کوری گاردنر، سناتور سابق ایالات متحده و استراتژیست ارشد شورای رمزارز در امور سیاسی، اظهار داشت:

نظرسنجی ملی ما نشان می دهد که رای دهندگان به وعده دارایی های دیجیتال اعتقاد دارند و آن را بخشی بلندمدت از اقتصاد و آینده مالی خود می دانند.

او افزود: «مهمتر این است که آن‌ها همان چیزی را که صنعت خواستار آن است را تکرار می‌کنند: مقرراتی که قوانین شفافی را برای حفاظت از مصرف‌کنندگان و تحقق پتانسیل کامل فناوری ارائه می‌کند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 13 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دارای رمزنگاری هستند. علاوه بر این، 45 درصد از رای دهندگان مورد بررسی «می خواهند قانونگذاران رمزارز را به عنوان بخشی جدی و معتبر از اقتصاد تلقی کنند». این شورا در ادامه توضیح داد:

اکثریت (52٪) فکر می کنند که کریپتو بیشتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد به مقررات نیاز دارد.

پاسخ دهندگان همچنین معتقدند که رمزارزها برای ماندن در اینجا هستند. گاردنر تأکید کرد: «کریپتو از بین نمی‌رود – در حال حاضر در ترکیب سرمایه‌گذاری قرار دارد. در مقایسه با سایر هلدینگ های مالی، 16 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که سهام دارند، 13 درصد دارای رمزنگاری، 12 درصد دارای صندوق های سرمایه گذاری مشترک و 5 درصد دارای اوراق قرضه هستند.

نتایج نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که «بیش از ۴۰ درصد فکر می‌کنند کریپتو پتانسیل استفاده‌نشده‌ای دارد و ۳۳ درصد فکر می‌کنند که نشان‌دهنده یک نوآوری مالی مهم است».

گاردنر نتیجه گرفت: «با همکاری یکدیگر، این امکان برای ایالات متحده وجود دارد که مسیرهای بیشتری را برای تحریک رشد اقتصادی معنادار ایجاد کند و آینده دیجیتالی را تضمین کند که در آن پتانسیل کامل کریپتو از طریق مکالمه دقیق و سیاست هوشمند تحقق یابد.»

آیا فکر می کنید کریپتو به مقررات بیشتری نیاز دارد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.