اکانت اینستاگرام عمران خان سیاستمدار پاکستانی برای تبلیغ کلاهبرداری اعطای رمزارز استفاده می شود – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس کنونی یکی از بزرگترین احزاب سیاسی در این کشور، تایید کرده است که حساب اینستاگرام وی در معرض خطر قرار گرفته و هکرها از آن برای تبلیغ یک کلاهبرداری اعطای ارزهای دیجیتال استفاده کرده اند. اکانت اینستاگرام عمران خان هک شد و از آن برای تبلیغ

کد خبر : 236532
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
اکانت اینستاگرام عمران خان سیاستمدار پاکستانی برای تبلیغ کلاهبرداری اعطای رمزارز استفاده می شود – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس کنونی یکی از بزرگترین احزاب سیاسی در این کشور، تایید کرده است که حساب اینستاگرام وی در معرض خطر قرار گرفته و هکرها از آن برای تبلیغ یک کلاهبرداری اعطای ارزهای دیجیتال استفاده کرده اند.

اکانت اینستاگرام عمران خان هک شد و از آن برای تبلیغ کلاهبرداری رمزنگاری استفاده شد

عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس فعلی حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI)، یکی از بزرگترین احزاب سیاسی در این کشور، ظاهراً تایید کرد که حساب اینستاگرامش روز دوشنبه هک شده است.

او به نشریه داون گفت که حساب کاربری او به زودی با کمک متا، مالک فیس بوک و اینستاگرام بازیابی شد. او توضیح داد که خودش این حساب را که 7.4 میلیون فالوور دارد نظارت می کند و خاطرنشان کرد که هکرها یک لینک ارز دیجیتال و یک عکس از توییت مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک را در این حساب ارسال کردند.

پیوند ارز رمزنگاری شده در حساب این سیاستمدار به یک سایت هدیه ارز دیجیتال منتهی می‌شود که ماسک و شرکتش اسپیسکس را نشان می‌دهد. کلاهبرداران ادعا می کنند که بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، دوج کوین (DOGE) و لایت کوین (LTC) را می دهند.

وب سایت اعطای کریپتو که توسط حساب اینستاگرام عمران خان لینک شده است.

کلاهبرداری هدایای ارزهای دیجیتال در پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب از جمله یوتیوب و توییتر بسیار رایج است. در بسیاری از آنها افراد و شرکت های مشهوری مانند ماسک، تسلا، اسپیسکس، اپل، تیم کوک، استیو وزنیاک، وارن بافت و بیل گیتس حضور دارند. آنها گاهی اوقات مدیران شرکت های رمزنگاری، از جمله مدیر عامل Coinbase، برایان آرمسترانگ را نشان می دهند.

در ژوئیه 2020، وزنیاک از یوتیوب و گوگل به دلیل تبلیغ کلاهبرداری های بیت کوین با استفاده از تصویر و نام خود شکایت کرد. با این حال، او متعاقباً شکایت را باخت. قاضی پرونده تصمیم گرفت: «یوتیوب و والدین آن، Google LLC، توسط قانون فدرال محافظت می‌شوند که پلتفرم‌های اینترنتی را در برابر مسئولیت محتوای ارسال شده توسط کاربران محافظت می‌کند.

در ماه ژوئیه، حساب‌های رسمی ارتش بریتانیا در یوتیوب و توییتر به خطر افتاد و هکرها به طور مشابه از آن‌ها برای تبلیغ کلاهبرداری‌های اعطایی رمزنگاری خود استفاده کردند.

در تلاش برای مبارزه با کلاهبرداری، چندین شرکت رمزنگاری، از جمله Binance و Circle، یک پلتفرم گزارش کلاهبرداری رمزنگاری را در ماه مه راه اندازی کردند تا «هر کسی در اقتصاد کریپتو اجازه دهد در صورت مواجهه با کلاهبرداری، هک یا سایر فعالیت های کلاهبرداری به دیگران هشدار دهد.»

برچسب ها در این داستان

کلاهبرداری هدایای بیت کوین، کلاهبرداری هدایای ارز دیجیتال، هدیه تقلبی بیت کوین، نخست وزیر سابق پاکستان، عمران خان، بیت کوین عمران خان، رمز ارز عمران خان، ارز دیجیتال عمران خان، پاکستان، سیاستمدار پاکستان، PTI پاکستان

نظر شما در مورد استفاده از اکانت اینستاگرام عمران خان برای تبلیغ کلاهبرداری اعطای ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.