اچ‌اس‌بی‌سی و سراسر کشور محدودیت‌های جدیدی را برای خرید ارزهای دیجیتال در بریتانیا اعمال کردند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] HSBC و Nationwide محدودیت‌های جدیدی را برای خرید ارزهای دیجیتال در بریتانیا اعمال کرده‌اند. این دو موسسه مالی به هشداری از سوی اداره رفتار مالی (FCA)، تنظیم‌کننده بریتانیایی که بر صنعت خدمات مالی نظارت می‌کند، در مورد خطرات ناشی از خرید ارزهای دیجیتال اشاره کردند. محدودیت های خرید کریپتو در سراسر کشور مؤسسه مالی

کد خبر : 328186
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
اچ‌اس‌بی‌سی و سراسر کشور محدودیت‌های جدیدی را برای خرید ارزهای دیجیتال در بریتانیا اعمال کردند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

HSBC و Nationwide محدودیت‌های جدیدی را برای خرید ارزهای دیجیتال در بریتانیا اعمال کرده‌اند. این دو موسسه مالی به هشداری از سوی اداره رفتار مالی (FCA)، تنظیم‌کننده بریتانیایی که بر صنعت خدمات مالی نظارت می‌کند، در مورد خطرات ناشی از خرید ارزهای دیجیتال اشاره کردند.

محدودیت های خرید کریپتو در سراسر کشور

مؤسسه مالی بریتانیایی Nationwide Building Society ادعا می کند که روز پنجشنبه ایمیلی را برای مشتریان خود ارسال کرده تا آنها را از محدودیت های خرید ارزهای دیجیتال مطلع کند. با توجه به ایمیلی که چندین نفر در توییتر به اشتراک گذاشتند، Nationwide نوشت: «از 28 فوریه محدودیت‌هایی را برای خرید ارزهای دیجیتال اعمال خواهیم کرد» و توضیح داد:

مرجع رفتار مالی (FCA)، که صنعت خدمات مالی را تنظیم می کند، خطرات خاصی را در ارتباط با خرید ارز دیجیتال برجسته کرده است.

این ایمیل ادامه می‌دهد: «ما محدودیت‌هایی را برای پرداخت‌های کارتی که به صرافی‌های رمزنگاری از طریق حساب جاری انجام می‌شود، معرفی خواهیم کرد.

در سراسر کشور در ایمیلی که ظاهراً دو روز پس از اعمال محدودیت‌های کریپتو ارسال کرده است، جزئیات بیشتری ارائه شده است:

ما به صرافی‌های رمزنگاری با استفاده از کارت اعتباری سراسری اجازه پرداخت نخواهیم داد… نه شما و نه هر کارت اضافی قدیمی‌تر نمی‌توانید از کارت اعتباری سراسری برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید.

HSBC خرید کریپتو با استفاده از کارت های اعتباری خود را ممنوع می کند

هفته گذشته، چندین نفر در توییتر ایمیلی را به اشتراک گذاشتند که ادعا می کردند از غول بانکی HSBC در رابطه با خرید ارزهای دیجیتال دریافت کرده اند. طبق این ایمیل، HSBC نوشت:

از 23 فوریه 2023، دیگر اجازه خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت های اعتباری خود را نخواهیم داد.

“این به دلیل خطر احتمالی برای شما است. سازمان رفتار مالی نسبت به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری هشدار داده است، زیرا آنها سرمایه‌گذاری‌های سفته‌بازی با ریسک بسیار بالا در نظر گرفته می‌شوند.» “اگر مشکلی پیش بیاید، بعید است که توسط خدمات بازرس مالی یا طرح جبران خدمات مالی محافظت شوید.”

در حالی که HSBC در مورد اجازه دادن به مشتریان برای خرید ارزهای دیجیتال موضعی ضد رمزنگاری اتخاذ کرده است، این بانک اخیراً درخواست های علامت تجاری برای طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و محصولات متاورس ارائه کرده است. همچنین به متاورز پیوسته است.

تعداد فزاینده ای از بانک ها در بریتانیا محدودیت هایی را برای خرید ارزهای دیجیتال اعمال می کنند. در نوامبر سال گذشته، سانتاندر انگلستان و بانک استارلینگ محدودیت‌های مشابهی را برای انتقال وجوه به صرافی‌های ارز دیجیتال اعمال کردند.

نظر شما در مورد محدود کردن خرید ارزهای دیجیتال توسط Nationwide و HSBC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.