اپوزیسیون تایوان پس از دیدار جنجالی از دستیابی چین “شجاع” دفاع می کند

[ad_1] مانورهای نظامی چین در نزدیکی این جزیره که دارای حکومت دموکراتیک است در این ماه در واکنش به سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه، به طور گسترده در تایوان، از جمله توسط KMT محکوم شد. اما تصمیم KMT برای فرستادن معاون رئیس آن اندرو هسیا به چین، به گفته این حزب،

کد خبر : 247620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
اپوزیسیون تایوان پس از دیدار جنجالی از دستیابی چین “شجاع” دفاع می کند

[ad_1]

مانورهای نظامی چین در نزدیکی این جزیره که دارای حکومت دموکراتیک است در این ماه در واکنش به سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه، به طور گسترده در تایوان، از جمله توسط KMT محکوم شد.

اما تصمیم KMT برای فرستادن معاون رئیس آن اندرو هسیا به چین، به گفته این حزب، یک بازدید از پیش تعیین شده از جامعه تجاری تایوان در مدت کوتاهی پس از شروع تمرینات، طوفانی از جنجال برانگیخت.

اواخر روز شنبه پس از بازگشت وی، شورای امور سرزمین اصلی چین تایوان گفت که هسیا اشتباه کرده است و احزاب مخالف باید بپذیرند که چین “محرک تخریب صلح در تنگه تایوان” است.

اریک چو، رئیس آن در سخنرانی در کنفرانس سالانه حزب در تائویوان، خارج از تایپه، گفت که هسیا و دیگران “بسیار شجاع و مصمم” هستند و باز نگه داشتن خطوط ارتباطی برای جلوگیری از درگیری مهم است.

او گفت: “ما می دانیم که نظرات متفاوت و واکنش های منفی وجود خواهد داشت، اما KMT باید بر انجام کار درست پافشاری کند.”

علاوه بر این، اگر دو طرف در تضاد جدی باشند، هیچ کس نمی تواند از خطر جنگ فرار کند.

هو یو یی، شهردار جدید شهر تایپه، یکی از اعضای ارشد KMT که شایستگی بازدید از چین را در این لحظه «مقابل بحث» خوانده بود، از پاسخ به سؤالات خبرنگاران در مورد Hsia در کنگره خودداری کرد.

هسیا که اکنون در قرنطینه دستوری دولت به سر می برد، در حالی که در چین بود با مقامات ارشد از جمله معاون دفتر امور تایوان خود ملاقات کرد.

تایوان خود را برای انتخابات شهردار و شورای شهر در 26 نوامبر آماده می کند، آزمونی برای هر دو حزب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در اوایل سال 2024.

انتخابات محلی به طور سنتی بیشتر به موضوعات داخلی مانند آلودگی و مسائل اجتماعی مربوط می شود تا موقعیت بین المللی تایوان یا روابط با چین، اما مبارزات انتخاباتی اکنون در سایه تمرینات پکن انجام می شود.

KMT نتوانست اتهامات حزب دموکراتیک مترقی (DPP) را مبنی بر فروختن تایوان به چین قبل از انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی 2020، که منجر به سقوط DPP شد، از بین ببرد.

KMT بر چین حکومت می‌کرد تا اینکه همراه با دولت شکست خورده جمهوری چین در سال 1949 پس از شکست در جنگ داخلی به کمونیست‌های مائو تسه‌دون، که جمهوری خلق چین را تأسیس کردند، به تایوان گریخت.

(گزارش توسط بن بلانچارد؛ ویرایش توسط کریستوفر کوشینگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.