اپل در برابر شکایت برنامه کیف پول رمزنگاری، قوانین قاضی – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] یک قاضی فدرال در کالیفرنیا حکم داده است که شرکت اپل از دعوای دسته جمعی «Toast Plus» که در آن یک برنامه کیف پول جعلی ارز دیجیتال در اپ استور اپل موجود بود، محافظت می شود. یک مشتری پس از دانلود این برنامه تقلبی از غول فناوری شکایت کرد و مقداری ارز دیجیتال را

کد خبر : 252432
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
اپل در برابر شکایت برنامه کیف پول رمزنگاری، قوانین قاضی – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

یک قاضی فدرال در کالیفرنیا حکم داده است که شرکت اپل از دعوای دسته جمعی «Toast Plus» که در آن یک برنامه کیف پول جعلی ارز دیجیتال در اپ استور اپل موجود بود، محافظت می شود. یک مشتری پس از دانلود این برنامه تقلبی از غول فناوری شکایت کرد و مقداری ارز دیجیتال را گم کرد.

اپل پس از دانلود اپلیکیشن جعلی کریپتو توسط مشتری، مسئولیتی در قبال ضرر ندارد

بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد، قاضی فیلیس جی. همیلتون، از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه شمالی کالیفرنیا، حکم داده است که شرکت اپل در یک دعوای دسته جمعی که در آن یک برنامه کیف پول رمزنگاری تقلبی برای دانلود در فروشگاه برنامه شرکت در دسترس بوده است، مسئولیتی ندارد.

شاکی هادونا دیپ، یک سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال، اپل را متهم به میزبانی یک برنامه تلفن همراه تقلبی کرد که شبیه به Toast Plus، یک برنامه کیف پول قانونی XRP است. این اپلیکیشن جعلی نام و نشانی مشابه با همتای قانونی خود داشت. او در سپتامبر سال گذشته یک شکایت دسته جمعی علیه غول فناوری در دادگاه فدرال مریلند تنظیم کرد. پرونده در ماه دسامبر به ناحیه شمالی کالیفرنیا منتقل شد.

در این دادخواست توضیح داده شده است که در ژانویه 2018، شاکی برنامه جعلی را از اپ استور اپل دانلود کرده و از آن برای انتقال تقریباً 474 سکه XRP از صرافی ارز دیجیتال Bittrex به کیف پول Rippex استفاده کرده است.

Rippex در فوریه 2018 تعطیل شد، اما شاکی همچنان می‌توانست از کیف پول‌های دیگر به سکه‌هایش دسترسی داشته باشد. شاکی سپس “کلید XRP خصوصی خود یا یک عبارت اولیه را در مارس 2021 به Toast Plus مرتبط کرد.” با این حال، وقتی او حساب Toast Plus خود را در آگوست 2021 بررسی کرد، متوجه شد که حسابش در مارس 2021 حذف شده است و سکه‌های XRP واریز شده او در هیچ کجا یافت نمی‌شوند.

دیپ ادعا کرد که بیش از 5000 دلار خسارت به دلیل میزبانی اپل از برنامه کیف پول رمزنگاری تقلبی متحمل شده است. شاکی شریک او ریومی ناگائو ادعا می کند که او 500000 دلار ضرر کرده است.

قاضی همیلتون با اپل موافقت کرد که این شرکت فناوری نمی تواند در قبال اپلیکیشن جعلی مسئولیت پذیر باشد. اپل بر اساس بخش 230 قانون نجابت ارتباطات مصون است، زیرا طبق حکم 2 سپتامبر همیلتون، ناشر محتوای ارائه شده توسط ارائه‌دهنده محتوای دیگری است، نه یک خالق.

قاضی همچنین با اپل موافقت کرد که دیپ با موفقیت ادعاهای خود را تحت قوانین حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا و مریلند اعلام نکرده است، زیرا او جزئیات خاصی از زمان، مکان و محتوای اظهارات دروغین ادعایی را ادعا نکرده است.

علاوه بر این، ادعاهای Diep باید رد شود زیرا طبق شرایط و ضوابط اپل، این شرکت مسئولیتی در قبال خسارات ناشی از یا مربوط به استفاده از برنامه های شخص ثالث، جزئیات حکم، ندارد.

آیا فکر می کنید اپل باید در قبال ضرر و زیان مشتری مسئول باشد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.