اپل اولین فروشگاه هند را در حالی افتتاح کرد که طرفداران دستگاه های قدیمی خود را به نمایش می گذارند و سلفی می گیرند

[ad_1] انرژی، خلاقیت و اشتیاق در بمبئی باورنکردنی است! کوک که برای اولین بار در هفت سال گذشته به هند سفر می کند، در توییتر خود نوشت. “ما بسیار هیجان زده هستیم که اولین فروشگاه خود را در هند افتتاح می کنیم.” مردم از سرتاسر هند به فروشگاه هجوم آوردند و امیدوار بودند که در

کد خبر : 347755
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
اپل اولین فروشگاه هند را در حالی افتتاح کرد که طرفداران دستگاه های قدیمی خود را به نمایش می گذارند و سلفی می گیرند

[ad_1]

انرژی، خلاقیت و اشتیاق در بمبئی باورنکردنی است! کوک که برای اولین بار در هفت سال گذشته به هند سفر می کند، در توییتر خود نوشت. “ما بسیار هیجان زده هستیم که اولین فروشگاه خود را در هند افتتاح می کنیم.”

مردم از سرتاسر هند به فروشگاه هجوم آوردند و امیدوار بودند که در مراسم افتتاحیه با موسیقی محلی و رقصندگان محلی جزو اولین کسانی باشند که وارد فروشگاه می شوند.

برخی از آن‌ها از شب قبل بیرون صف می‌کشیدند تا محصولات اپل را به دست بیاورند، حتی اگر به صورت آنلاین در هند در دسترس هستند.

پوراو مهتا، 30 ساله، در حالی که منتظر بود تا امضای کوک را روی آی پاد تاچ جعبه‌دارش که از طریق eBay خریداری کرده بود، امضا کند و همچنین منتظر خرید اپل واچ بود، به رویترز گفت: «فن‌بوی درون من گوش نمی‌داد. فوق العاده.

بسیاری از بازدیدکنندگان تی شرت هایی به سبک مورد علاقه یکی از بنیانگذاران استیو جابز می پوشیدند، موهای خود را به شکل لوگوی اپل کوتاه می کردند و یکی از طرفداران حتی نسخه ای از اولین کامپیوتر اپل را که در سال 1984 راه اندازی شد، با خود آورد.

عان شاه 23 ساله که از شهر صنعتی غرب احمدآباد برای راه اندازی در پایتخت تجاری هند سفر کرده است، گفت: «حال و هوای اینجا متفاوت است.

«این مثل خرید از یک فروشگاه معمولی نیست. فقط قابل مقایسه نیست خیلی هیجان انگیز است.”

او گفت که عشق او به اپل او را به عنوان یک دانشجوی جوان در نیویورک و بوستون به افتتاحیه فروشگاه‌ها کشاند، جایی که زمانی فرصت ملاقات با کوک را پیدا کرد.

اپل پیش از این با موانعی در راه اندازی فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی در این کشور آسیای جنوبی روبرو بوده است، اما محصولاتش در وب سایت های تجارت الکترونیک در دسترس بوده اند، در حالی که فروشگاه آنلاین آن در سال 2020 افتتاح شد.

فروشگاه جدید در حالی افتتاح می شود که مصرف کنندگان هندی به طور فزاینده ای به دنبال ارتقای تلفن های هوشمند خود به مدل های درخشان تر، با مجموعه ویژگی های غنی تر، از دستگاه های مقرون به صرفه ای که معمولاً کمتر از 120 دلار قیمت دارند، باز می شود.

با این حال، گوشی‌های گران‌قیمت اپل تنها برای تعداد معدودی در هند مقرون به صرفه هستند، جایی که تنها 3 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

فروشگاه جدید، واقع در مرکز خرید Jio World Drive متعلق به Reliance، روز دوشنبه در یک رویداد خصوصی برای وبلاگ نویسان و تحلیلگران فناوری افتتاح شد، در حالی که بسیاری از افراد مشهور سینما و تلویزیون هند در آن شب با کوک ملاقات کردند.

دومین فروشگاه در دهلی، پایتخت، قرار است روز پنجشنبه افتتاح شود. منابع به رویترز گفتند که کوک قرار است اواخر این هفته با نخست وزیر نارندرا مودی و معاون وزیر فناوری اطلاعات دیدار کند.

در حالی که اپل تلاش می‌کند هند را به یک پایگاه تولیدی بزرگ‌تر تبدیل کند، برخی از محصولاتش، از جمله آیفون‌ها، توسط شرکت‌های تایوانی فاکس‌کان و ویسترون شرکت‌های الکترونیکی قراردادی در این کشور مونتاژ می‌شوند.

همچنین قصد دارد آیپد و ایرپاد را در هند مونتاژ کند.

(گزارش توسط M.Sriram و Tanvi Mehta؛ گزارش اضافی توسط Francis Mascarenhas؛ ویرایش توسط Clarence Fernandez)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.