اپلیکیشن Yield نسخه 2 را راه اندازی کرد و چیزی بیش از یک نگاه جدید است – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

بیانیه مطبوعاتی Yield App – شریک رسمی مدیریت ثروت دارایی دیجیتال باشگاه فوتبال لیگ برتر وستهم یونایتد – نسخه مورد انتظار 2 (V2) پلتفرم خود را تنها 11 ماه از زمان راه اندازی آن در فوریه 2021 رونمایی کرده است. در این مدت کوتاه، Yield App بیش از 70000 کاربر و بیش از 420 میلیون

کد خبر : 158493
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
اپلیکیشن Yield نسخه 2 را راه اندازی کرد و چیزی بیش از یک نگاه جدید است – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز


Yield App – شریک رسمی مدیریت ثروت دارایی دیجیتال باشگاه فوتبال لیگ برتر وستهم یونایتد – نسخه مورد انتظار 2 (V2) پلتفرم خود را تنها 11 ماه از زمان راه اندازی آن در فوریه 2021 رونمایی کرده است.

در این مدت کوتاه، Yield App بیش از 70000 کاربر و بیش از 420 میلیون دلار دارایی مدیریت شده به دست آورده است. این پلتفرم در حال حاضر نرخ‌های پیشرو در بازار USDT، USDC، BTC و ETH و همچنین پاداش‌های جذابی را برای دارندگان توکن اصلی خود، YLD، ارائه می‌کند. این نسخه جدید و دوم این پلتفرم، تجربه کاربری بسیار شیک‌تری را همراه با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز به همراه دارد که برخی از آنها در زیر فهرست شده‌اند.

کنترل بر ترکیب و درآمد

V2 راحتی و کنترل بیشتری را به ارمغان می‌آورد و به شما امکان می‌دهد ارزش دارایی‌های دیجیتال خود را به ارز مورد نظر خود مشاهده کنید – برای مثال USD، EUR یا GBP. همچنین اکنون می توانید انتخاب کنید که با استفاده از گزینه “ترکیب خودکار”، درآمدهای خود را به طور خودکار به سبد خود بازگردانید، که منجر به درآمدهای بلندمدت بالاتر می شود، و انتخاب کنید که سپرده های جدید کیف پول را مستقیماً به پرتفوی های انتخابی خود با “استقرار خودکار” ارسال کنید. .

برای کسب پاداش در دارایی پایه یا $YLD انتخاب کنید

به‌روزرسانی محصول V2 کاربران را قادر می‌سازد تا تمام جوایز خود را در توکن اصلی Yield App، YLD، کسب کنند تا بازده پایه خود را تا 2 درصد بیشتر در سال افزایش دهند.

تعویض چرخه کامل

در V2 از اپلیکیشن Yield، کاربران می‌توانند هر یک از دارایی‌های خود را به دارایی دیگری که در پلتفرم فهرست شده است مبادله کنند. دارایی هایی که در حال حاضر پشتیبانی می شوند، استیبل کوین های USDT، USDC و DAI جدید اضافه شده، و همچنین اتر (ETH) و بیت کوین (BTC) هستند.

تغییر ردیف

با این بروزرسانی، Yield App سیستم پاداش Tier جدیدی را معرفی کرده است که از چهار سطح برنز، نقره، طلا و الماس تشکیل شده است. این ساختار بسته به سطح لایه کاربر، بازده متغیری را پرداخت می کند و به همه کاربران با APY های پیشرو در بازار پاداش می دهد.

قفل کردن نشانه‌های YLD برای افزایش جوایز

برخلاف نسخه 1 برنامه Yield، که در آن YLD فقط برای افزایش درآمد می‌تواند در کیف پول نگهداری شود، نسخه 2 دو گزینه را ارائه می‌کند: YLD خود را به اشتراک بگذارید یا قفل کنید، در دسترس برای Silver Tier و بالاتر. سهامداری YLD سود سالانه 4٪ تا 6٪ APY به دست می آورد، در حالی که قفل کردن YLD برای یک سال نرخ ثابت 12٪ را به دست می آورد.

بهبودهای امنیتی، گزارش بهتر و موارد دیگر

همراه با این ارتقاهای عمده، Yield App V2 ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌تری از جمله ویژگی خروج خودکار، احراز هویت دو مرحله‌ای قوی‌تر و امکان قرار دادن آدرس‌های مورد اعتماد را در لیست سفید برای به حداقل رساندن خطر اشتباه به ارمغان می‌آورد.

نظارت و گزارش فعالیت‌های دارایی دیجیتال نیز در نسخه 2 بسیار ساده‌تر است. از فوریه 2022، کاربران می‌توانند گزارشی از تمام تراکنش‌های خود را با یک کلیک دانلود کنند که شامل زمان، آدرس‌های IP و مکان تراکنش‌ها می‌شود.

این اعلامیه موفقیت بزرگی در جامعه برنامه بازده داشته است، و YLD در نتیجه از شتاب صعودی قابل توجهی برخوردار است. V2 و پیشرفت‌های عظیمی که با خود به ارمغان می‌آورد، بیانیه واضحی از قصد برنامه Yield برای تبدیل شدن به یک رهبر بلندمدت در دنیای ثروت دیجیتال است و این پلتفرم را به یکی از تماشاگران تبدیل می‌کند.

در اینجا یک نمای کلی از تمام ویژگی های جدید و هیجان انگیز Yield App V2 آورده شده است:

امروز در برنامه YIELD ثبت نام کنید

یافتن برنامه بازده در:

یوتیوب

توییتر

فیس بوک

اینستاگرام

تلگرام

اختلاف نظر


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.