اوکراین Dogecoin را به لیست رمزارزهای پذیرفته شده اضافه می کند، نخست وزیر از بنیانگذار DOGE و ایلان ماسک می خواهد که کمک کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس اعلامیه توییتری که از سوی معاون نخست وزیر اوکراین، میخایلو فدوروف منتشر شد، دولت اوکراین از این پس کمک های مالی دوج کوین را می پذیرد. فدوروف تاکید کرد که دارایی‌های میم مانند دوج کوین بیش از روبل روسیه ارزش دارند و «حتی [memes] می تواند از ارتش ما حمایت کند و

کد خبر : 173567
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
اوکراین Dogecoin را به لیست رمزارزهای پذیرفته شده اضافه می کند، نخست وزیر از بنیانگذار DOGE و ایلان ماسک می خواهد که کمک کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس اعلامیه توییتری که از سوی معاون نخست وزیر اوکراین، میخایلو فدوروف منتشر شد، دولت اوکراین از این پس کمک های مالی دوج کوین را می پذیرد. فدوروف تاکید کرد که دارایی‌های میم مانند دوج کوین بیش از روبل روسیه ارزش دارند و «حتی [memes] می تواند از ارتش ما حمایت کند و جانها را از مهاجمان روسی نجات دهد.

معاون نخست وزیر اوکراین: حتی میم ها می توانند از ارتش ما حمایت کنند

پس از پذیرش polkadot (DOT) در 1 مارس، دولت اوکراین اکنون آماده است تا کمک های مالی dogecoin (DOGE) را نیز دریافت کند. میخائیلو فدوروف، معاون نخست وزیر این کشور، از طریق حساب توییتر این مقام اوکراینی اعلام کرد که دولت DOGE را می پذیرد. فدوروف حتی به یکی از خالقان شبکه Dogecoin فریاد زد بیلی مارکوس و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا. مقام اوکراینی اظهار داشت:

[Dogecoin] فراتر رفت [the] ارزش روبل روسیه ما شروع به پذیرش کمک های مالی در سکه میم می کنیم. حالا حتی [memes] می تواند از ارتش ما حمایت کند و جانها را از مهاجمان روسی نجات دهد. صاحبان DOGE در جهان، [Elon Musk, Billy Markus]، بیایید آن را انجام دهیم.

پذیرش dogecoin به دنبال درخواست اولیه دولت اوکراین برای اهدای بیت‌کوین و اتریوم است که میلیون‌ها بیت کوین و اتریوم به آدرس‌های اهدا سرازیر شد. علاوه بر این، صرافی ارز دیجیتال Binance یک طرح سرمایه گذاری جمعی را برای حمایت از اوکراین راه اندازی کرد و بایننس نیز 10 میلیون دلار کمک مالی کرد. پس از اینکه فدوروف پذیرش DOGE را اعلام کرد، تعدادی از حامیان dogecoin پاسخ دادند.

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران DOGE، “بعضی فرستاد.” توییت کرد در پاسخ به توییت فدوروف. «مردم Dogecoin معمولاً ثروتمند نیستند و خود dogecoin معمولاً برای تراکنش‌های کوچک استفاده می‌شود، اما ما گروهی دلسوز و پرشور هستیم. کسانی که می‌خواهند کمک کنند، آنچه را که می‌توانند ارائه می‌کنند – امیدوارم کشور بتواند پس از همه این‌ها بهبود یابد و قوی‌تر بازسازی شود.»

پس از بیانیه یکی از بنیانگذاران DOGE، تعداد زیادی از دیگر حامیان DOGE نیز به Fedorov گفتند که dogecoin را به این آدرس ارسال کردند. در حال حاضر، آمار کاوشگر بلاک چین نشان می دهد که آدرس DOGE دارای 38355 دلار DOGE است و کمک های مالی در دقیقه ادامه می یابد. 285793 DOGE ارسال شده توسط 356 تراکنش به آدرس DOGE دولت اوکراین اهدا شده است.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین بایننس خیریه از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

بیلی مارکوس، دارایی های کریپتو، کمک های مالی کریپتو اوکراین، دوج، پذیرش DOGE، ارتش دوج، کمک های مالی DOGE، دوج کوین، ارتش دوج کوین، ایلان ماسک، میخایلو فدوروف، میخایلو فدوروف DOGE، میخایلو فدوروف توییتر، اوکراین، وزیر کمک های مالی اوکراین، معاون نخست وزیر اوکراین دولت اوکراین

نظر شما در مورد افزودن dogecoin (DOGE) توسط دولت اوکراین به لیست آدرس‌های رمزنگاری که مایل به پذیرش آن است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.