اوکراین و ایالات متحده 9 صرافی ارزهای دیجیتال را تعطیل کردند – اخبار بیت کوین

[ad_1] پلیس اوکراین با حمایت مجری قانون ایالات متحده، شبکه ای از خدمات مبادلات رمزنگاری مظنون به پولشویی درآمدهای مجرمانه را مختل کرده است. ظاهراً این پلتفرم ها پول های کثیف به دست آمده از حملات باج افزار و طرح های کلاهبرداری مختلف را پردازش می کردند. پلیس سایبر، بازرسان ایالات متحده مبادلات رمزنگاری را

کد خبر : 354944
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
اوکراین و ایالات متحده 9 صرافی ارزهای دیجیتال را تعطیل کردند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پلیس اوکراین با حمایت مجری قانون ایالات متحده، شبکه ای از خدمات مبادلات رمزنگاری مظنون به پولشویی درآمدهای مجرمانه را مختل کرده است. ظاهراً این پلتفرم ها پول های کثیف به دست آمده از حملات باج افزار و طرح های کلاهبرداری مختلف را پردازش می کردند.

پلیس سایبر، بازرسان ایالات متحده مبادلات رمزنگاری را در اوکراین منهدم کردند

پلیس ملی اوکراین اعلام کرد که افسران واحد پلیس سایبری و بخش تحقیقات اصلی اوکراین که با دادستانی کل همکاری می کنند، 9 صرافی ارزهای دیجیتال را توقیف کرده اند. نمایندگان اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) نیز در آنچه مقامات اوکراینی به عنوان “عملیات بین المللی چند سطحی” توصیف کردند، شرکت کردند.

پلتفرم های وب تبادل ناشناس ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند. یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داد که آنها برای تسهیل قانونی کردن وجوه غیرقانونی به کار گرفته شدند. از طریق این مبادلات، مجرمان دارایی های دیجیتالی را که در نتیجه حملات بدافزار و کلاهبرداری آنلاین به دست آمده بودند، هدایت کردند. خدمات آنها در فروم های بسته هکرها تبلیغ می شد.

زیرساخت این شبکه که بر روی سرورهای ایالات متحده، تعدادی از کشورهای اروپایی و اوکراین قرار دارد، در جریان عملیات مسدود شده است. هم اکنون بازرسان در تلاش هستند تا تمامی افرادی که در این فعالیت های مجرمانه دخیل بودند را شناسایی کنند.

بازدیدکنندگان از 24xbtc.com، 100btc.pro، pridechange.com، 101crypta.com، uxbtc.com، trust-exchange.org، bitcoin24.exchange، paybtc.pro، و owl.gold اکنون پیامی دریافت می‌کنند که دامنه‌ها را مشخص کرده است. توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

سازمان های دولتی اوکراین برای بهبود تخصص خود در زمینه دارایی های رمزنگاری کار می کنند. گزارشی در ماه مارس نشان داد که کارمندان پلیس سایبری، آژانس بازیابی و مدیریت دارایی‌ها و سرویس امنیتی اوکراین (SBU) در کلاس‌های آموزشی که توسط صرافی ارز دیجیتال پیشرو در جهان، Binance، برگزار شده بود، شرکت کردند.

در نوامبر 2022، واحد مبارزه با جرایم سایبری یک طرح کلاهبرداری رمزنگاری را که گفته می شد بیش از 200 میلیون دلار در سال درآمد داشت، از بین برد. سازمان دهندگان آن سرمایه گذاران را از طریق زنجیره ای از دفاتر نمایندگی و مراکز تماس در سراسر اروپا جذب کردند. یک هرم 40 میلیون دلاری رمزارز روسیه در ماه آوریل از بین رفت.

برچسب ها در این داستان

رمزارز، صرافی‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، پلیس سایبری، صرافی‌ها، FBI، کلاهبرداری، طرح‌های کلاهبرداری، بازرسان، مجری قانون، پولشویی، پلیس ملی، پلیس، دادستانی، باج‌افزار، اوکراین، ایالات متحده

آیا فکر می کنید اوکراین همکاری خود را با ایالات متحده در عملیات اجرای قانون در فضای کریپتو گسترش خواهد داد؟

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.