اوکراین برای عضویت در شراکت بلاک چین اروپایی – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1] فعالان و قانونگذاران در کیف از اتحادیه اروپا می خواهند که اوکراین را به عنوان عضوی از شراکت بلاک چین بپذیرد. آنها معتقدند قانون اخیراً تصویب شده “در مورد دارایی های مجازی” راه را برای تبدیل شدن کشور به یک رهبر بلاک چین در قاره کهن باز می کند. مقامات کیف امیدوارند فناوری بلاک

کد خبر : 185444
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
اوکراین برای عضویت در شراکت بلاک چین اروپایی – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1]

فعالان و قانونگذاران در کیف از اتحادیه اروپا می خواهند که اوکراین را به عنوان عضوی از شراکت بلاک چین بپذیرد. آنها معتقدند قانون اخیراً تصویب شده “در مورد دارایی های مجازی” راه را برای تبدیل شدن کشور به یک رهبر بلاک چین در قاره کهن باز می کند.

مقامات کیف امیدوارند فناوری بلاک چین بتواند به بازسازی اوکراین پس از جنگ کمک کند

اعضای اتحادیه عمومی “دارایی های مجازی اوکراین” و Blockchain4Ukraine، یک انجمن بین جناحی متشکل از قانونگذاران اوکراینی، برای عضویت کامل اوکراین در شراکت بلاک چین اروپایی (EBP) لابی می کنند. نمایندگان این دو سازمان از نهادهای اتحادیه اروپا خواسته اند تا به کشورشان اجازه دهند در این طرح شرکت کند.

نامه‌هایی به همراه درخواست تجدیدنظر به رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، رئیس کابینه وی، بیورن زایبرت، و آنتونی ویلان، که به عنوان مشاور سیاست دیجیتال در نهاد اجرایی در بروکسل، خبرگزاری رمزارز Forklog کار می‌کند، ارسال شده است. گزارش شده است.

نویسندگان مکاتبات می گویند که فناوری بلاک چین می تواند با تسهیل در ارائه خدمات فرامرزی، پس از پایان درگیری نظامی با روسیه، به طور قابل توجهی به بازسازی اوکراین کمک کند. به نقل از آنها آمده است: “EBP این بهبود را تسریع خواهد کرد، و همچنین از ادغام بیشتر اوکراین و اتحادیه اروپا حمایت خواهد کرد.”

اوکراین که از نظر پذیرش کریپتو در اروپای شرقی پیشتاز است، در مسیر تنظیم جامع فضای کریپتو خود بود، زمانی که فدراسیون روسیه تهاجم نظامی خود را در اواخر فوریه آغاز کرد. ورخوونا رادا، پارلمان اوکراین، لایحه «در مورد دارایی های مجازی» را در اوایل همان ماه تصویب کرد. رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی در اواسط ماه مارس این قانون را امضا کرد.

دولت اوکراین برای مقابله با چالش‌های دفاعی و بشردوستانه به کمک‌های ارزهای دیجیتال متکی بوده است. مقامات پشت ابتکار عمل برای پیوستن به EBP همچنین متقاعد شده اند که قانون جدید به اوکراین اجازه می دهد تا در آینده به “رهبر بلاک چین اروپایی” تبدیل شود.

تابستان گذشته، Bjoern Seibert اعلام کرد که کشورهای عضو EBP آماده بررسی اعطای وضعیت ناظر اوکراین هستند. با این حال، عضویت کامل، که اوکراینی ها بر آن اصرار دارند، این کشور را به زیرساخت خدمات بلاک چین اروپا (EBSI) مرتبط می کند که دسترسی به خدمات الکترونیکی فرامرزی گسترده تری را فراهم می کند.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، EBP، EBSI، خدمات الکترونیکی، اتحادیه اروپا، اروپا، مشارکت بلاک چین اروپا، زیرساخت خدمات بلاک چین، کمیسیون اروپا، اتحادیه اروپا، ابتکار، تهاجم، بازسازی، اوکراین، اوکراین، جنگ

آیا انتظار دارید اتحادیه اروپا اوکراین را به عنوان عضو کامل طرح مشارکت بلاک چین اروپایی بپذیرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.