اوکراین با قطع بانک های روسیه از سوئیفت، کیف پول های رمزنگاری سیاستمداران روسی را هدف قرار می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1] اوکراین اکنون در تلاش است تا کیف پول‌های ارزهای دیجیتال مورد استفاده سیاستمداران در مسکو را در میان هشدارهایی مبنی بر اینکه روسیه ممکن است از سکه‌های دیجیتال برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کند، افشا کند. این ابتکار در حالی صورت می‌گیرد که متحدان غربی با اخراج برخی بانک‌های روسی از SWIFT، سیستم جهانی

کد خبر : 172337
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
اوکراین با قطع بانک های روسیه از سوئیفت، کیف پول های رمزنگاری سیاستمداران روسی را هدف قرار می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

اوکراین اکنون در تلاش است تا کیف پول‌های ارزهای دیجیتال مورد استفاده سیاستمداران در مسکو را در میان هشدارهایی مبنی بر اینکه روسیه ممکن است از سکه‌های دیجیتال برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کند، افشا کند. این ابتکار در حالی صورت می‌گیرد که متحدان غربی با اخراج برخی بانک‌های روسی از SWIFT، سیستم جهانی پرداخت‌های بین بانکی موافقت کردند.

دولت اوکراین به دنبال اطلاعات در مورد دارایی های رمزنگاری مقامات روسیه و بلاروس است

مقامات کیف در رسانه های اجتماعی فراخوانی برای دریافت اطلاعات در مورد کیف پول های رمزنگاری شده توسط سیاستمداران روسیه و بلاروس صادر کرده اند. روز شنبه، میخائیلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین در توییتر اعلام کرد که جامعه رمزنگاری این کشور به کسانی که جزئیاتی را که منجر به شناسایی آنها می شود، پاداش می دهد.

به گفته آرتم افیان، وکیلی که این تلاش را مدیریت می کند، جوایز از طریق کمک های مالی خصوصی تأمین می شود. به نقل از بلومبرگ، او گفت که کمپین قبلاً نکاتی را دریافت کرده است که شخصیت های سیاسی را با آدرس های رمزنگاری مطابقت می دهد. برنامه به اشتراک گذاری آنها با صرافی های بزرگ و شرکت پزشکی قانونی بلاک چین Chainalysis است که تراکنش های روسیه را زیر نظر دارد. افیان بیان کرد:

ما می‌خواهیم آنها بفهمند که در اوکراین و کریپتو از آنها استقبال نمی‌شود.

گزارش دیگری نشان داده است که چندین پلتفرم معاملاتی محدودیت هایی را برای کاربران مستقر در فدراسیون روسیه اعمال کرده اند. صرافی کریپتو اوکراین Kuna به Forklog گفت که تمام جفت‌ها را با روبل روسیه حذف کرده و سپرده‌گذاری و برداشت را متوقف کرده است. Whitebit ثبت نام های جدید از روسیه را رد می کند در حالی که Cex.io مشتریانی از روسیه، بلاروس و اوکراین را نمی پذیرد یا به آنها خدمات ارائه می دهد.

دولت در کیف خواستار اعمال تحریم های شدیدتر علیه مسکو در مواجهه با پیشروی نیروهای روسیه شده است. ابتکار در لیست سیاه کیف پول های متعلق به سیاستمداران روسی در حالی صورت می گیرد که خود اوکراین برای تامین مالی تلاش های دفاعی خود به استفاده از ارزهای دیجیتال متوسل می شود. از زمان شروع تهاجم، این کشور بیش از 17 میلیون دلار کمک مالی به ارزهای دیجیتال جمع آوری کرده است.

در همین حال، ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، کمیسیون اروپا و چندین کشور عضو اتحادیه اروپا – فرانسه، آلمان و ایتالیا – تعهد خود را برای حذف “بانک های منتخب روسیه” از شبکه پیام رسانی سوئیفت برای پرداخت های بین بانکی اعلام کردند.

رهبران آنها در بیانیه مشترکی که اواخر روز شنبه منتشر شد، گفتند: “این تضمین می کند که این بانک ها از سیستم مالی بین المللی جدا شده و به توانایی آنها برای فعالیت در سطح جهانی آسیب می رساند.”

تشدید تحریم‌های غرب، با هدف منزوی کردن روسیه از امور مالی جهانی، نگرانی‌هایی را در میان تحلیلگران ایجاد کرده است که مسکو ممکن است برای دور زدن محدودیت‌های فزاینده به ارزهای دیجیتال روی بیاورد. موسسات روسی فعالانه برای تنظیم تراکنش های رمزنگاری کار می کنند و وزارت دارایی اخیراً لایحه جدیدی را به دولت فدرال ارائه کرده است.

برچسب ها در این داستان

آدرس‌ها، بانک‌ها، بلاروس، بلاروس، کریپتو، آدرس‌های رمزنگاری، کمک‌های ارز دیجیتال، کیف پول‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، کمک‌های مالی، اتحادیه اروپا، صرافی‌ها، کیف، مسکو، مقامات، سیاستمداران، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، سوئیفت، ایالات متحده، اوکراین، اوکراین ، کیف پول

آیا فکر می کنید اوکراین می تواند کیف پول های رمزنگاری مورد استفاده توسط سیاستمداران روسی را شناسایی کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.