اوپک خطرات کاهشی را برای تقاضای تابستانی ایالات متحده اعلام می کند

[ad_1] اخبار و تحلیل نفت (WTI). گزارش ماهانه اوپک برای ماه مارس به نگرانی‌ها در مورد سیاست‌های پولی سخت در ایالات متحده اشاره دارد که می‌تواند بر «فصل رانندگی» تأثیر بگذارد. ملاحظات فنی WTI و سطوح مورد علاقه احساسات مشتری IG چشم انداز متفاوتی را نشان می دهد زیرا احساسات به سمت خالص کوتاه تغییر

کد خبر : 345372
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
اوپک خطرات کاهشی را برای تقاضای تابستانی ایالات متحده اعلام می کند

[ad_1]

اخبار و تحلیل نفت (WTI).

  • گزارش ماهانه اوپک برای ماه مارس به نگرانی‌ها در مورد سیاست‌های پولی سخت در ایالات متحده اشاره دارد که می‌تواند بر «فصل رانندگی» تأثیر بگذارد.
  • ملاحظات فنی WTI و سطوح مورد علاقه
  • احساسات مشتری IG چشم انداز متفاوتی را نشان می دهد زیرا احساسات به سمت خالص کوتاه تغییر می کند
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

گزارش ماهانه اوپک به نگرانی های سیاست پولی اشاره می کند

اوپک نسبت به ادامه سیاست‌های محدودکننده پولی و تأثیر بالقوه آن بر افزایش معمول تقاضای نفت در ایالات متحده در طول ماه‌های تابستانی ابراز نگرانی کرده است. تابستان معمولاً شاهد افزایش تقاضای نفت در ایالات متحده است زیرا هوای گرم تر مسافران را تشویق می کند تا تعطیلات تابستانی خود را ترک کنند.

اوپک بر خطرات کاهشی قیمت نفت به دلیل تداوم نرخ‌های بهره محدودکننده و اینکه چنین سیاست‌های پولی می‌تواند منجر به کاهش تقاضای نفت در ماه‌های تابستان شود، تاکید کرد. نگرانی‌ها در مورد سیاست‌های محدودکننده و تأثیر بالقوه منفی بر تقاضای نفت، قبل از تصمیم‌گیری در دوم آوریل مبنی بر اینکه اوپک پلاس عرضه را حتی بیشتر از آنچه قبلاً توافق شده بود (2 میلیون بشکه در روز) کاهش می‌دهد، در تفکر این گروه نقش داشت.

با این حال، اوپک تاکید کرد که علیرغم نگرانی های آنها، تقاضای جهانی نفت همچنان 2.32 میلیون بشکه در روز افزایش می یابد که نسبت به ماه گذشته تغییری نکرده است.

در نظر گرفتن سطوح فنی نفت (WTI).

نفت بار دیگر افزایش یافته است اما امروز تا حدودی فروکش کرده است زیرا بازارها نگرانی های جدیدی را هضم می کنند که نشان دهنده کاهش قیمت نفت در آینده خواهد بود اگر واقعاً شاهد کاهش تقاضای نفت در ماه های تابستان باشیم.

قیمت نفت در حال حاضر در محدوده تنگ حمایت و مقاومت معامله می شود. مقاومت فوری از طریق 200 SMA ظاهر می شود در حالی که حمایت (مقاومت اخیر) از طریق منطقه آبی در 82.50 ظاهر می شود. پشتیبانی بیشتر در سطح بلندمدت 77.40 وجود دارد. شاخص RSI همچنین نشان می‌دهد که با نزدیک شدن به قلمرو خرید بیش از حد ممکن است به سختی به افزایش بیشتر برسد.

نمودار روزانه WTI (CL1!).

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

احساسات مشتری IG علیرغم تغییر تهاجمی به موقعیت کوتاه خالص

احساس مشتری WTI IG

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

روغن– نفت خام ایالات متحده: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 44.58 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.24 به 1 است..

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران نت کوتاه هستند نشان می دهدروغن– قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 1.50 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 10.97 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 0.45 درصد و نسبت به هفته گذشته 16.89 درصد افزایش داشته است.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. این ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری ترکیبی بیشتری از تجارت نفت و نفت خام ایالات متحده می دهد.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.