اول تو یک قدم بیا!

ایمان گودرزی؛مدیرانی که در باشگاه رئال‌مادرید تصمیمات استراتژیک تیم را می‌گیرند، دیگر خود را درگیر مسأله امباپه نمی‌کنند، مشکل آنها غرور یا انتظار معذرت‌خواهی از امباپه پس از کاری که این بازیکن با آنها کرد نیست. بلکه رئالی‌ها دیگر مثل فصل گذشته نمی‌خواهند وقت خود را هدر بدهند تا بازیکن فرانسوی در مورد آینده‌اش تصمیم

کد خبر : 310740
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
اول تو یک قدم بیا!


ایمان گودرزی؛مدیرانی که در باشگاه رئال‌مادرید تصمیمات استراتژیک تیم را می‌گیرند، دیگر خود را درگیر مسأله امباپه نمی‌کنند، مشکل آنها غرور یا انتظار معذرت‌خواهی از امباپه پس از کاری که این بازیکن با آنها کرد نیست. بلکه رئالی‌ها دیگر مثل فصل گذشته نمی‌خواهند وقت خود را هدر بدهند تا بازیکن فرانسوی در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.
رئال مادرید بدون شک این باور را دارد که امباپه بازیکنی است که می‌تواند تفاوت‌ها را در تیم رقم بزند اما از طرف دیگر وینیسیوس جونیور را رهبر آینده تیم خود می‌دانند و با تمدید قرارداد چشمگیری که تابستان با ستاره برزیلی داشتند این مسأله را به وضوح بیان کردند.
لوس بلانکوس هرگونه ارتباط داشتن با اطرافیان این بازیکن را تکذیب می‌کند و همچنین از شرایط ناراحت‌کننده او در باشگاه فرانسوی آگاه هستند، اما هیچ اقدامی برای مذاکره و جذب این بازیکن انجام نمی‌دهند و تا زمانی که خود بازیکن پیشقدم نشود رئالی‌ها فقط تماشاچی خواهند بود.
گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه در تابستان گذشته تمام تلاشش را کرد که راه خروجی از پاریس را پیدا کند اما فشارهای باشگاه و دخالت رئیس‌جمهور فرانسه مانع این اتفاق شد و در نهایت ستاره فرانسوی در ژوئن قراردادش را به‌مدت دو سال با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد.

پس از شروع فصل شرایط آن‌طور که امباپه تصور می‌کرد پیش نرفت و شایعاتی در مورد جدایی احتمالی او در آینده به وجود آمد، اما رئال مادرید نمی‌خواهد به این شایعات دامن بزند و به هیچ وجه نمی‌خواهد اتفاقی که تابستان برای آنها با هدر رفتن وقت‌شان رخ داد بار دیگر تکرار شود.
رئال مادرید برای جذب این بازیکن پیشقدم نخواهد شد و تنها در صورتی که قهرمان لیگ یک فرانسه برای از دست دادن رایگان این بازیکن در سال 2024 حاضر به مذاکره شود، جلو خواهد آمد.
کهکشانی‌ها انتقال امباپه را رد نمی‌کنند و این باور را دارند که در آینده هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما چیزی که واضح است به خاطر رفتار سال گذشته امباپه و اتفاقاتی که رخ داد آنها دیگر برای این بازیکن پیشقدم نخواهند شد. مادرید فقط در صورتی برای این بازیکن اقدام خواهد کرد که خود بازیکن رسماً تمایلش به جدایی از پاریس را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.