اولین گزارش برجسته پیامدهای تسویه حساب IRCC بینشی از مسیر موفقیت برای تازه واردان در کانادا ارائه می دهد

[ad_1] 14 جولای 2021 – اتاوا –یک گزارش جدید ، برای اولین بار در نوع خود ، نشان می دهد که کانادایی های جدید نمره بالایی به خدمات تسویه حساب ارائه شده به آنها می دهند و این خدمات را در راه اندازی افراد تازه وارد برای موفقیت در کانادا بسیار مهم می دانند. مهاجران

کد خبر : 93916
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۱
اولین گزارش برجسته پیامدهای تسویه حساب IRCC بینشی از مسیر موفقیت برای تازه واردان در کانادا ارائه می دهد

[ad_1]

14 جولای 2021 – اتاوا –یک گزارش جدید ، برای اولین بار در نوع خود ، نشان می دهد که کانادایی های جدید نمره بالایی به خدمات تسویه حساب ارائه شده به آنها می دهند و این خدمات را در راه اندازی افراد تازه وارد برای موفقیت در کانادا بسیار مهم می دانند. مهاجران از بهبود زبان انگلیسی یا فرانسوی خود ، کمک به یافتن کار ، کمک به آنها در ارتباط با جوامع خود ، گزارش دادند که خدمات اسکان برای تجربه کانادایی آنها حیاتی است.

این گزارش با عنوان مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ، با عنوان گزارش برجسته نتایج اسکان ، تجزیه و تحلیل و خلاصه ای از تجربه مهاجران در کانادا است. این کتاب موفقیت ها و چالش های تازه واردان از سال 2015 تا 2019 را با تأکید بر استفاده از خدمات اسکان بررسی می کند.

اکثریت تازه واردانی که خدمات اسکان دریافت کرده اند گزارش داده اند که مفید بوده و نیازهای آنها را برآورده کرده اند. تازه واردان می گویند که این خدمات دانش آنها را در مورد زندگی در کانادا غنی می کند ، مهارت های زبان آنها را به انگلیسی یا فرانسوی بهبود می بخشد ، آنها را برای بازار کار کانادا آماده می کند و به آنها کمک می کند تا با سازمان های موجود در جوامع خود ارتباط برقرار کنند.

این گزارش همچنین توجه به مناطقی را که IRCC می تواند در آنها پیشرفت کند جلب می کند. این موارد شامل افزایش آگاهی از خدمات اسکان و جذب توسط تازه واردان ، پر کردن شکاف در اطلاعات و بررسی بیشتر موانع احتمالی است. یکی دیگر از یافته های کلیدی این گزارش این است که سفر اسکان برای بسیاری از تازه واردان متفاوت است. بررسی نتایج شهرک سازی بخش مهمی از تلاش های IRCC برای بهبود خدمات برای پاسخگویی به نیازهای فردی تازه واردان است.

این یافته ها به اطمینان حاصل می کند که برنامه اسکان هم نیازهای تازه واردان را برآورده می کند و هم به جوامع کمک می کند تا هر کاری که می توانند برای استقبال از آنها انجام دهند. آنها همچنین برای رسیدگی به شکاف های اقتصادی و اجتماعی که بسیاری از کانادایی های جدید با آن روبرو هستند و شکستن موانع سیستمیک و موانع دیگر برای موفقیت تازه واردان بسیار مهم است.

هیچ وقت زمان مهمتری برای توسعه درک ما از نتایج تازه وارد وجود نداشته است. این گزارش بخش مهمی از برنامه عملیاتی ما برای ارائه خدمات عالی اسکان ، یک تعهد مهم برای وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی است. با بازسازی کانادا پس از COVID-19 ، مهاجرت نقش مهمی در بهبود اقتصادی و اجتماعی این کشور ایفا می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.