اولین پرواز چارتر پناهجویان افغان تحت حمایت خصوصی وارد کانادا شد

[ad_1] 2 دسامبر 2021 – تورنتو، انتاریو –با استقبال کانادا از پناهجویان افغان، حامیان مالی خصوصی در سرتاسر کشور در حال افزایش هستند. تعداد قابل توجهی از اتباع افغانستان به عنوان پناهندگان تحت حمایت خصوصی، تحت حمایت افراد، گروه ها و جوامع در سراسر کانادا وارد خواهند شد. شان فریزر وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و

کد خبر : 137421
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۹
اولین پرواز چارتر پناهجویان افغان تحت حمایت خصوصی وارد کانادا شد

[ad_1]

2 دسامبر 2021 – تورنتو، انتاریو –با استقبال کانادا از پناهجویان افغان، حامیان مالی خصوصی در سرتاسر کشور در حال افزایش هستند. تعداد قابل توجهی از اتباع افغانستان به عنوان پناهندگان تحت حمایت خصوصی، تحت حمایت افراد، گروه ها و جوامع در سراسر کانادا وارد خواهند شد.

شان فریزر وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی امروز از ورود اولین پرواز چارتر پناهجویان افغان تحت حمایت خصوصی خبر داد. این گروه تقریباً 250 نفری بعد از ظهر پنجشنبه در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو فرود آمدند. در روزهای آینده، این گروه از پناهندگان در جوامع حامی میزبان خود پذیرفته خواهند شد و با حمایت حامیان مالی خصوصی خود قرنطینه خواهند شد.

این آخرین ورودها بخشی از تعهد بشردوستانه کانادا برای استقبال از پناهندگان آسیب پذیر افغان – از جمله رهبران زن، مدافعان حقوق بشر، اقلیت های تحت تعقیب، افراد دگرباشان جنسی و روزنامه نگاران است. برنامه بشردوستانه مکمل برنامه ویژه مهاجرت کانادا برای افغان هایی است که در طول و بعد از ماموریت نظامی ما برای کانادا کار کرده اند. به طور کلی، کانادا تقریباً 4000 پناهجوی افغان را پذیرفته است.

یکی از ارکان سیستم پیشرو پناهندگی کانادا، برنامه حمایت خصوصی پناهندگان به کانادایی ها اجازه می دهد تا با حمایت مالی از پناهندگان، نقشی اساسی در استقبال از پناهندگان ایفا کنند. حامیان مالی در راه اندازی یک پناهنده برای موفقیت در این کشور بسیار مهم هستند. آنها می توانند گروه هایی از کانادایی ها یا سازمان ها، از جمله گروه های مذهبی، انجمن های قومی-فرهنگی یا سازمان های سکونت گاه باشند.

حامیان خصوصی از پناهندگان در حین استقرار در جوامع جدیدشان حمایت می کنند – از کمک به آنها در یافتن مدارس یا افتتاح حساب بانکی گرفته تا پوشش هزینه هایی مانند غذا، اجاره یا پوشاک. علاوه بر حمایت حامیان مالی، پناهندگان تحت حمایت خصوصی واجد شرایط دریافت همان خدمات اسکان با بودجه دولت مانند سایر تازه واردان هستند.

برنامه حمایت خصوصی از پناهندگان از زمان آغاز به کار خود در طول بحران پناهجویان هندوچین در اواخر دهه 1970، به 330000 نفر از آسیب پذیرترین افراد جهان کمک کرده تا زندگی جدیدی را در کانادا شروع کنند و اکنون توسط کشورهای سراسر جهان تقلید می شود. بیاموزید که چگونه می توانید از یک پناهنده حمایت مالی کنید و زندگی یک نفر را تغییر دهید.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.