اولین نگاه به میس امریکا به لطف تیشرت تبلیغاتی Doctor Strange 2

[ad_1] اکانت توییتری Doctor Strange 2 Updates اخیرا تصویری از تیشرت تبلیغاتی Doctor Strange 2 را به اشتراک گذاشته که میس آمریکا را نشان می‌دهد. اولین اقتباس سینمایی دکتر استرنج در سال ۲۰۱۶ میلادی روی پرده نقره‌ای رفت و در مقابل بودجه ۲۴۰ میلیون دلاری خود بیش از ۶۷۷ میلیون دلار فروخت. بدین ترتیب، سودی

کد خبر : 124328
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۱۶
اولین نگاه به میس امریکا به لطف تیشرت تبلیغاتی Doctor Strange 2

[ad_1]

اکانت توییتری Doctor Strange 2 Updates اخیرا تصویری از تیشرت تبلیغاتی Doctor Strange 2 را به اشتراک گذاشته که میس آمریکا را نشان می‌دهد.

اولین اقتباس سینمایی دکتر استرنج در سال ۲۰۱۶ میلادی روی پرده نقره‌ای رفت و در مقابل بودجه ۲۴۰ میلیون دلاری خود بیش از ۶۷۷ میلیون دلار فروخت. بدین ترتیب، سودی ۱۲۲ میلیون دلاری نصیب سرمایه‌گذارانش شد. حال و با گذشت چند سال، قسمت دوم در دست ساخت بوده و قرار است با نام Doctor Strange in the Multiverse of Madness به سینماها بیاید. اسکات دریکسون (Scott Derrickson) که قسمت اول را جلوی دوربین برده بود، برای مدتی به عنوان کارگردان روی قسمت دوم کار کرد اما نهایتا به دلیل اختلاف نظر مجبور شد تیم را ترک کند. در نهایت، سم ریمی (Sam Raimi) که تجربه ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی را در پرونده خود دارد، کارگردان قسمت دوم دکتر استرنج شد.

مارول و والت دیزنی اطلاعات چندانی را از Doctor Strange 2 به اشتراک نگذاشته‌اند. طبق اندک جزئیات موجود، داستان پس از WandaVision ،Avengers: Endgame و فصل اول Loki جریان داشته و دکتر استرنج مشغول تحقیق روی سنگ زمان است تا به شناخت بیشتری از آن دست یابد. مزاحمت شخصیتی که قبلا دوست بوده و حالا یک دشمن است، باعث رهاسازی شیطانی بسیار قدرتمند می‌شود. به عقیده گروهی از کاربران فضای مجازی، اسکارلت ویچ همان شخصیتی است که باعث می‌شود استرنج اشتباها شیطانی را از بند اسارت آزاد کند.

اکانت توییتری Doctor Strange 2 Updates اخیرا تصویری از تیشرت تبلیغاتی Doctor Strange 2 را به اشتراک گذاشته که شخصیت‌های دکتر استرنج، اسکارلت ویچ، وانگ و آمریکا چاوز را کنار هم نشان می‌دهد. این تصویر را می‌توان اولین نگاه به ابرقهرمان جدید فرنچایز Marvel Cinematic Universe دانست. در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.