اولین نگاه به بتمن مایکل کیتون و لباس سوپرگرل در جدیدترین تصاویر پشت صحنه The Flash

به لطف جدیدترین تصاویر پشت صحنه The Flash که اخیرا به فضای مجازی راه یافته‌اند، می‌توان به بتمن مایکل کیتون و لباس سوپرگرل نگاهی انداخت. The Flash، اولین فیلم اختصاصی بری آلن در DC Extended Universe به شمار می‌رود. فلش نخستین بار و به شکلی خلاصه‌وار در Batman v Superman: Dawn of Justice معرفی شد

کد خبر : 68867
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
اولین نگاه به بتمن مایکل کیتون و لباس سوپرگرل در جدیدترین تصاویر پشت صحنه The Flash


به لطف جدیدترین تصاویر پشت صحنه The Flash که اخیرا به فضای مجازی راه یافته‌اند، می‌توان به بتمن مایکل کیتون و لباس سوپرگرل نگاهی انداخت.

The Flash، اولین فیلم اختصاصی بری آلن در DC Extended Universe به شمار می‌رود. فلش نخستین بار و به شکلی خلاصه‌وار در Batman v Superman: Dawn of Justice معرفی شد تا حضور کاملش در Justice League رقم بخورد. البته وارنر و دی‌سی فیلمز از دهه‌ها قبل و پیش از اینکه بحث DCEU مطرح شود، قصد داشتند فیلم لایو اکشن فلش را جلوی دوربین ببرند اما این پروژه هر بار با در بسته مواجه شد. این شرایط حتی پس از شکل‌گیری DCEU هم ادامه یافت. استودیو آمریکایی در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود The Flash را در سال ۲۰۱۶ روی پرده نقره‌ای ببرد. سپس تصمیم گرفت سال ۲۰۱۸ را انتخاب کند. این اثر حالا برای اکران در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

بری آلن، شخصیت اصلی The Flash است اما شخصیت‌های مهم دیگری در داستان حضور دارند. طبق اطلاعات رسمی، مایکل کیتون (Michael Keaton) و بن افلک (Ben Affleck) بازمی‌گردند تا نسخه‌های مختلف بتمن را جلوی دوربین به تصویر بکشند. به این موارد، باید سوپرگرل با نقش‌آفرینی ساشا کایه (Sasha Calle) را افزود. کایه، بازیگر جوانی محسوب شده و جز سریال The Young and the Restless هیچ اثر دیگری در پرونده هنری خود ندارد. در ضمن، کارگردانی روی دوش‌های اندی موسکیتی (Andy Muschietti) قرار دارد که قبلا It را جلوی دوربین برده بود.

جدیدترین تصاویر پشت صحنه The Flash ساعاتی قبل توسط اکانت‌های توییتری به اشتراک گذاشته شدند. تعدادشان به رقم ۷ رسیده و موارد جالب توجهی را در خود جای داده‌اند. تعدادی از تصاویر با محوریت شاسا کایه تهیه شده و او را در حالی نشان می‌دهند که لباس سوپرگرل را به تن دارد. نکته جالب اینجا است که تصاویر کاملا واضح بوده و می‌توان نگاهی کامل به لباس انداخت. پنجمین تصویر مایکل کیتون را شامل می‌شود. البته خبری از لباس مخصوصش نبوده و تنها می‌توان کت و شلوار را در تنش مشاهده کرد. البته یک خودرو گران قیمت در فاصله چند متری‌اش قرار دارد که قطعا به عنوان خودروی بروس وین در فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ضمن، آخرین تصویر ازرا میلر را نشان می‌دهد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.