اولین مورد SARS-CoV-2 در حیات وحش کانادا شناسایی شد

[ad_1] 1 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو دولت کانادا به اقدامات قوی، فوری و مؤثر برای محافظت از کانادایی ها در برابر تأثیرات COVID-19 ادامه می دهد. هر روز اطلاعات جدیدی در مورد این ویروس ظاهر می شود. دانشمندان در کانادا و در سراسر جهان سخت کار می کنند تا ویروس و اثرات آن بر

کد خبر : 136935
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
اولین مورد SARS-CoV-2 در حیات وحش کانادا شناسایی شد

[ad_1]

1 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

دولت کانادا به اقدامات قوی، فوری و مؤثر برای محافظت از کانادایی ها در برابر تأثیرات COVID-19 ادامه می دهد. هر روز اطلاعات جدیدی در مورد این ویروس ظاهر می شود. دانشمندان در کانادا و در سراسر جهان سخت کار می کنند تا ویروس و اثرات آن بر مردم، جوامع و حیوانات را بهتر درک کنند.

محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا (ECCC)، آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA)، آژانس بهداشت عمومی کانادا، پارک‌های کانادا، دولت‌های استانی و منطقه‌ای، تعاونی بهداشت حیات وحش کانادا (CWHC) و شرکای دانشگاهی فعالانه درگیر تحقیقات شده‌اند. برای بررسی اینکه آیا SARS-CoV-2، ویروسی که باعث COVID-19 می شود، به حیات وحش سرایت کرده است یا خیر.

در حالی که اطلاعات محدودی در مورد حیوانات و COVID-19 وجود دارد، ویروس چندین گونه از حیوانات را در سراسر جهان آلوده کرده است، از جمله راسو پرورشی، حیوانات همراه (مانند گربه، سگ، موش خرما) و حیوانات باغ وحش (به عنوان مثال، ببر، شیر، گوریل، کوگ، سمور و دیگران). گزارش‌های اخیر در ایالات متحده شواهدی از سرریز SARS-CoV-2 از انسان به گوزن‌های دم سفید وحشی، همراه با انتشار بعدی ویروس در بین گوزن‌ها را نشان داده است. در حال حاضر هیچ انتقال شناخته شده ای از SARS-CoV-2 از گوزن به انسان وجود نداشته است.

در 29 نوامبر 2021، مرکز ملی بیماری های حیوانات خارجی (CFIA) اولین شناسایی SARS-CoV-2 را در سه گوزن دم سفید آزاد در کانادا تأیید کرد. این گوزن ها بین 6 تا 8 نوامبر 2021 در منطقه استری کبک نمونه برداری شدند. نمونه‌های SARS-CoV-2 از طریق یک ایستگاه بزرگ ثبت بازی در جنوب کبک جمع‌آوری شد. مشابه با یافته های ایالات متحده، گوزن ها هیچ نشانه ای از علائم بالینی بیماری را نشان ندادند و ظاهراً همه سالم بودند. سازمان جهانی بهداشت حیوانات (OIE) در 1 دسامبر 2021 مطلع شد.

از آنجایی که این اولین شناسایی SARS-CoV-2 در حیات وحش در کانادا است، اطلاعات در مورد تأثیرات و انتشار ویروس در جمعیت گوزن‌های وحشی در حال حاضر محدود است. این یافته بر اهمیت نظارت مداوم برای SARS-CoV-2 در حیات وحش برای افزایش درک ما در مورد SARS-CoV-2 در رابط انسان و حیوان تأکید می کند.

شرکای فدرال، استانی و منطقه ای به نظارت و ارزیابی پیامدهای بالقوه ویروس بر حیات وحش کانادا ادامه می دهند.

COVID-19 تا حد زیادی یک بیماری نگران کننده انسان باقی مانده است و معمولاً از انسانی به انسان دیگر سرایت می کند. رعایت توصیه های بهداشت عمومی و واکسینه شدن کامل، راه های کلیدی برای محافظت در برابر COVID-19 است. تا زمانی که اطلاعات بیشتری مشخص نشده و به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، توصیه می‌شود هنگام قرار گرفتن در معرض بافت‌های تنفسی و مایعات گوزن‌ها از ماسک مناسب استفاده کنید، بهداشت دست‌ها را به خوبی رعایت کنید و تا حد امکان از پاشیدن/پاشیدن مایعات از این بافت‌ها خودداری کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد قرار گرفتن در معرض و انتقال COVID-19 در گونه های مختلف حیات وحش در دسترس است را می توان در Animals و COVID-19 یافت.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.