اولین فروشگاه قانونی تفریحی ماری جوانا در نیویورک افتتاح شد

[ad_1] این داروخانه در دهکده شرقی شهر نیویورک توسط Housing Works، یک سازمان غیرانتفاعی که با بی خانمانی و ایدز مبارزه می کند، افتتاح شد. این سازمان غیرانتفاعی جزو اولین 36 گروه یا فردی بود که ماه گذشته دولت مجوز خرده‌فروشی ماری‌جوانا را دریافت کرد. کریس الکساندر، مدیر اجرایی افتتاحیه دفتر مدیریت شاهدانه ایالت نیویورک،

کد خبر : 299701
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۵:۲۲
اولین فروشگاه قانونی تفریحی ماری جوانا در نیویورک افتتاح شد

[ad_1]

این داروخانه در دهکده شرقی شهر نیویورک توسط Housing Works، یک سازمان غیرانتفاعی که با بی خانمانی و ایدز مبارزه می کند، افتتاح شد. این سازمان غیرانتفاعی جزو اولین 36 گروه یا فردی بود که ماه گذشته دولت مجوز خرده‌فروشی ماری‌جوانا را دریافت کرد.

کریس الکساندر، مدیر اجرایی افتتاحیه دفتر مدیریت شاهدانه ایالت نیویورک، در یک کنفرانس خبری پرجمعیت در فروشگاه گفت: «ما در اولویت ترمیم آسیب هستیم، آسیبی که حتی با سیاست های خود ایالت وارد شده است. تصادفی نیست که به طور نامتناسبی افرادی که به دلیل نگهداری و فروش مواد مخدر زندانی می شوند، سیاهپوستان، لاتین تبار یا لاتین هستند.

در قانونی‌سازی ماری‌جوانا در مارس 2021، قانون‌گذاران نیویورک ملزم شدند که فقط توسط خرده‌فروشان دارای مجوز به بزرگسالان بالای 21 سال فروخته شود و اولین مجوزها به کارآفرینانی که قبلاً در ارتباط با ماری‌جوانا دستگیر شده‌اند یا محکوم شده‌اند، اعطا می‌شود. -در بازار سودآور از خرده فروشان شرکتی جلوتر باشید. همچنین خرده‌فروشان فقط می‌توانند ماری‌جوانایی را بفروشند که تولیدکنندگان دارای مجوز نیویورک رشد و فرآوری کرده‌اند.

نیویورک در ابتدا وعده داد که ویترین های آماده بازگشایی و وام های تجاری را برای اولین دارندگان مجوز پیدا خواهد کرد و گروه های غیرانتفاعی که با افراد سابقاً زندانی کار می کنند، مانند Housing Works، ممکن است واجد شرایط برخی مجوزها باشند. اما این روند بیش از حد انتظار طول کشیده است.

یک بازار خاکستری در این مدت رونق گرفته است، با خرده فروشان بدون مجوز که به طور غیرقانونی حشیش را در خارج از فروشگاه ها و ون هایی با مارک های شیک در سراسر شهر نیویورک می فروشند.

شهردار اریک آدامز، یک دموکرات، گفته است که خرده فروشان بدون مجوز تحمل نخواهند شد. الکساندر، مدیر ماری جوانا ایالتی، گفت که مجریان قانون محلی و ایالتی به فروشندگان بازار خاکستری در مورد قوانین صدور مجوز آموزش می دهند، نامه های توقف و توقف و اخیراً توقیف کالاها را دنبال می کنند.

ماری جوانا توسط 20 ایالت دیگر به طور کامل قانونی شده است، اما طبق قوانین فدرال غیرقانونی است، که می تواند دسترسی فروشندگان به وام های تجاری و سایر خدمات بانکی را دشوار کند.

در Housing Works، برخی از گل‌های دودی، که بین 20 تا 30 دلار برای یک هشتم اونس (حدود 3.5 گرم) به فروش می‌رسد، و مفاصل از پیش نورد شده از ماری جوانا هستند که مزارع گل‌فروش در کورتلند در شمال ایالت نیویورک تولید می‌کردند.

کارلی میلر-هورنیک، یکی از بنیانگذاران مزرعه، گفت: «این یک تغییر بازی برای شرکت ما است. “ما قادر خواهیم بود افراد بیشتری را استخدام کنیم.”

بر فروش ماری جوانا در نیویورک 13.5 درصد مالیات تعلق می گیرد، درآمدی که به مدارس، مسکن عمومی، خدمات اعتیاد و خدمات سلامت روان اختصاص می یابد.

پگی پلیسکوت، آرایشگر 50 ساله مو در دهکده شرقی، از ورود این داروخانه در روز پنجشنبه استقبال کرد.

او گفت: «مردم می توانند امرار معاش کنند. مردم می توانند آنچه را که نیاز دارند به صورت قانونی خریداری کنند. به نظر یک برد-برد است.»

(نوشتن و گزارش اضافی توسط جاناتان آلن؛ ویرایش توسط کالین جنکینز و جوزی کائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.