اولین عکس‌ها از قارچ‌های کشنده در سریال The Last of Us منتشر شدند

[ad_1] شکی نیست که بسیاری از گیمرها در حال حاضر منتظر اکران سریال The Last of Us هستند و خوشحالیم بگوییم که مدت زمان زیادی برای دریافت اطلاعات بیشتر از این سریال مورد انتظار نمانده است. طی چند مدت اخیر، عکس‌های پشت صحنه بسیاری از سریال در دست ساخت The Last of Us منتشر می‌شود.

کد خبر : 122503
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
اولین عکس‌ها از قارچ‌های کشنده در سریال The Last of Us منتشر شدند

[ad_1]

شکی نیست که بسیاری از گیمرها در حال حاضر منتظر اکران سریال The Last of Us هستند و خوشحالیم بگوییم که مدت زمان زیادی برای دریافت اطلاعات بیشتر از این سریال مورد انتظار نمانده است.

طی چند مدت اخیر، عکس‌های پشت صحنه بسیاری از سریال در دست ساخت The Last of Us منتشر می‌شود. پیش‌تر شاهد عکس‌ها و ویدیوهایی از سه شخصیت اصلی سریال The Last of Us در کانادا، یعنی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جوئل، در کنار الی و تس درحالی که در خیابان‌های شهری پسا آخرالزمانی قدم می‌زدند بودیم.

بدون شک بسیاری از ما طاقت منتظر ماندن تا سال آینده میلادی برای اکران این سریال را نداریم و دوست داریم هرچه زودتر از صحنه‌های مهم و ماجرای این سریال مورد انتظار مطلع شویم که به لطف چندی از طرفداران این خواسته تا حدی به حقیقت پیوسته و عشق آن‌ها برای دیدن پشت صحنه این فیلم، باعث شده ما در دیگر سمت کره زمین نیز از این عکس‌ها و اطلاعات مطلع شویم.

اگر سری بازی The Last of Us را تجربه کرده باشید، می‌دانید که این دنیای آخرالزمانی به لطف گونه‌ای از قارچ‌ها به‌وجود آمده و نه تنها شاهد تسخیر شدن بدن انسان‌ها با آن‌ها بوده‌ایم، بلکه این قارچ‌ها در سطح شهرها و خیابان‌ها پراکنده شده و شکل و شمایلی ترسناک و دلهره‌آور را به آن‌ها داده‌اند. طی روز گذشته عکس‌های جدیدی توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت از پشت صحنه این سریال منتشر شده و ما به لطف آن‌ها می‌توانیم نگاهی به قارچ‌های پراکنده Cordyceps داشته باشیم.

این کاربر شبکه ردیت با نام willdearborn روز گذشته این عکس‌ها را منتشر کرده و شما می‌توانید قارچ‌های Cordyceps را در حالی که از ساختمان بیرون زده و درها را پوشانده مشاهده کنید. در ادامه همانطور که قابل مشاهده است، پدرو پاسکال بازیگر نقش جوئل، تفنگ به دست به همراه الی و تس روی آن‌ها قرار گرفته‌اند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.