اولین طوفان زمستانی آمریکا در سال 2023 خطر برف، برف و گردباد را به همراه دارد

[ad_1] سرویس ملی هواشناسی (NWS) روز سه‌شنبه در بخش‌هایی از نبراسکا، داکوتای جنوبی و مینه‌سوتا بارش برف شدید 1 تا 3 اینچ (2-1/2 تا 7-1/2 سانتی‌متر) در ساعت پیش‌بینی کرد که گاهی اوقات با رعد و برق همراه است. انتظار می رود بیش از یک فوت برف جمع شود. NWS گفت که انتظار می رود

کد خبر : 302116
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
اولین طوفان زمستانی آمریکا در سال 2023 خطر برف، برف و گردباد را به همراه دارد

[ad_1]

سرویس ملی هواشناسی (NWS) روز سه‌شنبه در بخش‌هایی از نبراسکا، داکوتای جنوبی و مینه‌سوتا بارش برف شدید 1 تا 3 اینچ (2-1/2 تا 7-1/2 سانتی‌متر) در ساعت پیش‌بینی کرد که گاهی اوقات با رعد و برق همراه است. انتظار می رود بیش از یک فوت برف جمع شود.

NWS گفت که انتظار می رود حرکت و وزش برف ناشی از بادهای شدید و تند، سفر جاده ای را در برخی مناطق تقریبا غیرممکن کند، در حالی که مه برف، غبار و باران یخ زده شرایط رانندگی خائنانه ای را در برخی مناطق ایجاد کرده است.

به گزارش NWS، هشدار طوفان زمستانی، هشدار طوفان یخ و توصیه های هواشناسی زمستانی در مینیاپولیس و سنت پل در مینه سوتا و در اطراف آن ارسال شد، زیرا باران یخبندان شمال منطقه را در نوردید و به دنبال آن نوارهای برف سنگینی را در بر گرفت.

ریچارد بان، هواشناس مرکز پیش بینی آب و هوای NWS در مریلند گفت: تا عصر روز سه شنبه، حدود نیم فوت برف در حومه غربی شهرهای دوقلو و 4 اینچ در فرودگاه بین المللی مینیاپولیس-سنت پاول باریده بود.

سرویس هواشناسی گفت که جبهه طوفان از یک سیستم کم فشار در آیووا سرچشمه می گیرد.

این انفجار زمستانی که انتظار می‌رود تا چهارشنبه در نیوانگلند گسترش یابد، بخشی از یک جبهه بزرگ‌تر آب و هوایی بود که باران‌های شدید، رعد و برق شدید، تگرگ و گردباد را به دره می‌سی‌سی‌پی، ساحل خلیج‌فارس، دره تنسی و جنوب آپالاچیان آورد.

هشدارهای گردباد و رعد و برق شدید در بسیاری از لوئیزیانا، می سی سی پی، آلاباما و جورجیا، همراه با دیده بان سیل در امتداد حاشیه جنوبی آن منطقه اعمال می شد.

NWS هشت گزارش گردباد را از سه‌شنبه شب به‌علاوه ده‌ها مورد از وزش بادهای تند که به درختان، خطوط برق و خانه‌ها آسیب وارد کرد، محاسبه کرد.

همه اینها بخشی از یک سیستم است. آلیسون سانتورلی، کارشناس هواشناسی NWS گفت: بارش برف سنگین در سمت غرب تا شمال طوفان رخ می دهد … و سپس بارندگی و هوای شدید در سراسر جنوب است.

به گفته ردیاب پرواز FlightAware، بیش از 200 پرواز در فرودگاه Minneapolis-St.Paul روز سه شنبه لغو شد.

در همین حال، ساحل غربی برای یک «رودخانه جوی» دیگر – یک جریان رطوبت متراکم در ارتفاع بالا – آماده شد که انتظار می رفت از روز چهارشنبه شروع به بارندگی های شدید و سیل مجدد احتمالی در شمال و مرکز کالیفرنیا کند.

پیش‌بینی می‌شود روز چهارشنبه برف سنگین به کوه‌های سیرا نوادا، همراه با باران ساحلی و برف در ارتفاعات بالاتر در شمال غربی اقیانوس آرام بازگردد.

شمال کالیفرنیا هنوز در حال بهبودی پس از طوفان آخر هفته اقیانوس آرام بود که باعث سیل، رانش گل، قطع برق و بسته شدن جاده ها شد.

سانتورلی گفت وزش بادهای شدید همراه با آخرین دسته از بارندگی های قریب الوقوع می تواند درختان را ریشه کن کند و اندام درختان را از بین ببرد و باعث خاموشی بیشتر شود.

داده‌های poweroutage.us نشان داد که بیش از 21000 خانه و کسب‌وکار در شمال کالیفرنیا تا اوایل روز سه‌شنبه بدون برق بودند.

(گزارش توسط گابریلا بورتر؛ نگارش و گزارش تکمیلی توسط استیو گورمن در لس آنجلس؛ ویرایش توسط باربارا لوئیس و سینتیا اوسترمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.