اولین طرح تامین‌مالی جمعی در پلتفرم هم‌آفرین معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ شرکت مشاور سرمایه گذاری فاینتک، در راستای مدیریت ثروت سرمایه های مردمی و تامین مالی، طرح های شرکت های خصوصی سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین را با مجوز از شرکت فرابورس ایران ایجاد کرده است. بنابر این گزارش؛ در سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین، سرمایه گذاران

کد خبر : 85003
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
اولین طرح تامین‌مالی جمعی در پلتفرم هم‌آفرین معرفی شد



به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ شرکت مشاور سرمایه گذاری فاینتک، در راستای مدیریت ثروت سرمایه های مردمی و تامین مالی، طرح های شرکت های خصوصی سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین را با مجوز از شرکت فرابورس ایران ایجاد کرده است.

بنابر این گزارش؛ در سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین، سرمایه گذاران می توانند سرمایه گذاری موفق و مطمئنی داشته باشند.

انتشار طرح های هیجان انگیز با سود جذاب، اطمینان از صحت اطلاعات طرح، ضمانت های مطمئن، نظارت سازمان بورس و شرکت فرابورس، دریافت گواهی شراکت از فرابورس، نظارت مستمر بر اجرای طرح  و ‌ارتباط مستقیم سرمایه گذاران و سرمایه پذیران از جمله مزایای سرمایه گذاری در این طرح است.

گفتنی است؛  اولین طرح سکوی تامین مالی هم آفرین، متعلق به شرکت سپید طب نیا است .

این گزارش می افزاید؛ در همین راستا، جلسه ای در خصوص معرفی طرح جدید سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین امروز 11 مرداد ماه با عنوان نشست خبری (یک دیدار، یک عرضه)، برگزار شد.

مهدی فرازمند، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک در نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» در خصوص معرفی پلتفرم تامین مالی جمعی «هم آفرین»گفت: تامین‌مالی جمعی؛ مقدمات سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی را فراهم کرده است و در بازارهای بین‌المللی ادبیات دیرینه‌ای دارد.

او افزود: از آنجا که ابزار گواهی شراکت در پلتفرم تامین‌مالی جمعی جزو اوراق بهادار شناسایی شده است، معاف از مالیات به ان تعلق می گیرد.

مدیرعامل فاینتک درباره سایر ویژگی‌های تامین مالی جمعی گفت: کسب سود بالا و ریسک کم از ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی است که پلتفرم تامین مالی جمعی، معرفی می‌کند.

فرازمند بیان کرد: شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک پلتفرم تامین مالی جمعی هم‌آفرین را راه‌اندازی کرده است. همچنین ویژگی‌ها و طرحی که قرار است برای آن مبالغ سرمایه‌گذاری جمع‌آوری شود در سایت https://hamafarin.ir/ قابل مشاهده است.

این مدیر باسابقه بازارسرمایه تصریح کرد: مشارکت در تولید 4 داروی دانش‌بنیان از نوع مکمل برای یک شرکت، طرحی است که سکوی هم‌آفرین برای آن از اشخاص حقیقی و حقوقی مبالغ سرمایه‌گذاری جمع‌آوری می‌کند.

به گفته فرازمند؛ همچنین در این طرح، اشخاص حقوقی سقفی برای سرمایه‌گذاری ندارند و اشخاص حقیقی تا سقف 69 میلیون تومان در این طرح می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

او در ادامه افزود: در این سرمایه‌گذاری سود به صورت 70 به 30 به نفع سرمایه‌گذار است؛ به نحوی که در دوره 12 ماهه به هر میزان که سود حاصل شد، 70 درصد آن در اختیار سرمایه‌گذاران و 30 درصد به شرکت تولیدی قرار می‌گیرد.

فرازمند اظهار کرد: بدین ترتیب شاهد 30 تا 36 درصد بازدهی سالانه برای سرمایه‌گذاران این طرح خواهیم بود به طوری که حداقل سود 30درصد توسط خود متقاضی برای سرمایه گذاران تضمین شده است.

لازم به ذکر است؛ همچنین پرداخت سود این طرح هر 3 ماه یکبار انجام و سرمایه گذاران برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه این طرح در  سایت هم آفرین مراجعه کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.