اولین دفتر اولین سازمان بهداشت ملی در ساسکاچوان ایجاد شد

[ad_1] 22 فوریه 2022 – ساسکاتون، منطقه پیمان 6، ساسکاچوان – خدمات بومی کانادا رئیس بابی کامرون از فدراسیون کشورهای بومی مستقل (FSIN) به همراه پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، امروز اعلام کردند که FSIN اولین دفتر بازپرس بهداشت ملل را در استان ساسکاچوان ایجاد خواهد کرد. خدمات بومی کانادا 1.17 میلیون دلار برای حمایت

کد خبر : 170032
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۰۴
اولین دفتر اولین سازمان بهداشت ملی در ساسکاچوان ایجاد شد

[ad_1]

22 فوریه 2022 – ساسکاتون، منطقه پیمان 6، ساسکاچوان – خدمات بومی کانادا

رئیس بابی کامرون از فدراسیون کشورهای بومی مستقل (FSIN) به همراه پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، امروز اعلام کردند که FSIN اولین دفتر بازپرس بهداشت ملل را در استان ساسکاچوان ایجاد خواهد کرد. خدمات بومی کانادا 1.17 میلیون دلار برای حمایت از این کار فراهم می کند.

دفتر اولین سازمان بهداشت ملل متحد اطمینان حاصل می کند که First Nations نقطه تماسی دارد که در آن احساس امنیت کنند تا بتوانند حوادث تبعیض آمیز را هنگام دسترسی به خدمات مراقبت های بهداشتی در ساسکاچوان گزارش کنند. تیم مدافعان دفتر Ombudsperson با افراد و خانواده های آنها کار خواهند کرد تا نگرانی های سیستمی را برای حل و فصل به سازمان های بهداشتی فدرال و استانی جلب کنند. دفتر همچنین در تعیین گزینه هایی برای حل تعارضات یا نگرانی ها برای بهبود کلی تغییر سیستم کمک خواهد کرد.

تا به حال، مردم بومی که هنگام جستجوی خدمات بهداشتی در استان با تبعیض نژادی مواجه بوده اند، برای پرداختن به تجربیات مشکل ساز و چالش برانگیز هیچ توسلی نداشته اند. ایجاد دفتر اولین سازمان بهداشت ملل متحد یکی از گام های مهم بسیاری برای بهبود حمایت ها و پاسخگویی در سیستم های مراقبت بهداشتی کانادا است.

پرداختن به نژادپرستی ضد بومی در سیستم های مراقبت بهداشتی ما کاری است که باید در سراسر کشور انجام شود. شناخت دانش بومی، تضمین ایمنی فرهنگی و حمایت از خدمات بهداشتی تحت هدایت بومی برای دستیابی به این هدف محوری است.

دولت کانادا به همکاری با شرکای بومی و غیربومی در سراسر کشور ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که اولین ملل، اینویت و متیس زمانی که مواردی از نژادپرستی و تبعیض را در سیستم‌های بهداشتی ما تجربه می‌کنند، بدون توجه به جایی که به دنبال خدمات هستند، به شما مراجعه کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.