اولین تیزرهای ماتریکس 4 منتشر شد

[ad_1] هر بار که به وب‌سایت whatisthematrix.com مراجعه کرده و یکی از دو قرص را انتخاب کنید، کلیپ‌های مختلفی به شما ارائه داده می‌شود که احتمالا هر کدام از آن‌ها بخشی از تریلر فیلم که به‌زودی پخش می‌شوند، هستند. طبق پستی که در صفحه‌ی رسمی توئیتر فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده، اولین تریلر این

کد خبر : 101782
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
اولین تیزرهای ماتریکس 4 منتشر شد

[ad_1]

هر بار که به وب‌سایت whatisthematrix.com مراجعه کرده و یکی از دو قرص را انتخاب کنید، کلیپ‌های مختلفی به شما ارائه داده می‌شود که احتمالا هر کدام از آن‌ها بخشی از تریلر فیلم که به‌زودی پخش می‌شوند، هستند.

طبق پستی که در صفحه‌ی رسمی توئیتر فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده، اولین تریلر این اثر در روز پنج‌شنبه، ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران پخش خواهد شد.

به جز کیانو ریوز، بازیگران دو نقش ترینیتی و نیوب یعنی کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت نیز برای ایفای دوباره‌ی نقش‌های خود بازگشته‌اند. همچنین لمبرت ویلسون و دنیل برنارد نیز به ترتیب وظیفه‌ی ایفای نقش شخصیت‌های مرووینجیان و مامور جانسون را بر عهده دارند. علاوه بر این‌ها می‌دانیم که یحیی عبدالمتین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، توبی انومر، مکس ریملت، اراندیرا ایبارا، پریانکا چوپرا، اندرو کالدول، برایان جی اسمیت، الن هولمن و کریستینا ریچی نیز در فیلم The Matrix Resurrections به ایفای نقش پرداخته‌اند، اما اطلاعات رسمی و دقیقی از نقش‌ها نداریم.

فیلم The Matrix Resurrections در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (یک دی ۱۴۰۰) در سینماها اکران خواهد شد، همچنین با شروع اکران، این اثر در سرویس اشتراکی HBO Max نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. لانا واچوفسکی‌ وظیفه‌ی کارگردانی این عنوان را بر عهده داشته است و همچنین فیلمنامه‌ی آن را به همراه دیوید میچل و الکساندر همن به نگارش درآورده است. خواهر لانا یعنی لیلی واچوفسکی‌ به دلایلی در ساخت این فیلم مشارکتی نداشته است.

سه‌گانه‌ی ماتریکس که ساخت آن ۲۵ سال پیش و بر اساس یک ایده‌ی اورجینال آغاز شد، از موفق‌ترین مجموعه‌های سینمایی است. اولین فیلم این سری یعنی The Matrix در سال ۱۹۹۹ با بودجه‌ی ۶۳ میلیون دلاری ساخته شد، این اثر بیش از ۴۶۶ میلیون دلار (با احتساب ترخ تورم ۷۳۹ میلیون دلار) در سینماها فروش داشت. سپس در سال ۲۰۰۳ دو دنباله با نام‌های The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions برای این فیلم منتشر شد. سه‌گانه‌ی ماتریکس در مجموعه بیش از ۱/۶ میلیارد دلار فروش داشته است. این مجموعه در دوران خود از محبوبیت بالایی برخوردار بود و همچنین شیوه‌ی فیلمبرداری فیلم‌های اکشن و علمی تخیلی را در آمریکا به طور اساسی تغییر داد. به جز فیلم‌ها و بازی های ویدئویی، چند کتاب کمیک و انیمیشن نیز بر اساس این مجموعه ساخته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.