اولین تصویر کلپ‌ترپ در فیلم Borderlands منتشر شد؛ اطلاعات تازه از روند ساخت

[ad_1] استودیو لاینزگیت چندی پیش اولین تصویر کلپ‌ترپ در فیلم Borderlands را به واسطه شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت. آراد پروداکشنز، یک شرکت فیلمسازی است که در ساخت آثار شاخصی مشارکت داشت؛ برای مثال، می‌توان فیلم‌های سینمایی مرد عنکبوتی و The Incredible Hulk را نام برد. آراد پروداکشنز در سال ۲۰۱۵ میلادی با لاینزگیت

کد خبر : 69605
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
اولین تصویر کلپ‌ترپ در فیلم Borderlands منتشر شد؛ اطلاعات تازه از روند ساخت

[ad_1]

استودیو لاینزگیت چندی پیش اولین تصویر کلپ‌ترپ در فیلم Borderlands را به واسطه شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت.

آراد پروداکشنز، یک شرکت فیلمسازی است که در ساخت آثار شاخصی مشارکت داشت؛ برای مثال، می‌توان فیلم‌های سینمایی مرد عنکبوتی و The Incredible Hulk را نام برد. آراد پروداکشنز در سال ۲۰۱۵ میلادی با لاینزگیت و گیرباکس سافتور وارد همکاری شد تا اقتباس سینمایی مجموعه بازی‌های بوردرلندز را جلوی دوربین ببرد. پروژه بنا به دلایلی پیشرفت چندانی نداشت تا اینکه الای راث (Eli Roth) در فوریه سال گذشته به تیم پیوست و کارگردانی را بر عهده گرفت. وظیفه آماده‌سازی فیلمنامه هم به کریگ مازن (Craig Mazin) سپرده شد که با ساخت مینی سریال Chernobyl به شهرت زیادی در سراسر جهان دست یافت.

مجموعه بوردرلندز از ۸ محصول مختلف (۴ بازی اصلی و ۴ بازی اسپیتن‌آف) تشکیل شده که نخستین موردش در سال ۲۰۰۹ میلادی و جدیدترینش در سال ۲۰۱۹ وارد بازارهای جهانی شد. محصولات گیرباکس سافتور نه تنها در جلب بازخوردهای مثبت موفق بودند، بلکه عملکرد قابل‌توجهی در زمینه مالی به ثبت رسانند تا جایی که طبق آمارها، بیش از یک میلیارد دلار برای سازندگان خود درآمد داشته‌اند. در ضمن، نسخه جدید مجموعه اخیرا معرفی شده که Tiny Tina’s Wonderlands نام داشته و در جریان Summer Games Fest رونمایی شد. این اسپین‌آف روی تاینی تینا تمرکز داشته و طرفداران را بیشتر از قبل با شخصیت مزبور آشنا می‌کند.

لاینزگیت ساعاتی پیش اولین تصویر کلپ‌ترپ در فیلم Borderlands را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراگ گذاشت. استودیو آمریکایی همچنین در بخش کپشن پست صریحا اعلام کرد فیلمبرداری به اتمام رسیده و پروژه حالا وارد فاز پس‌تولید می‌شود. در صورتی که اخبار را دنبال نکرده‌اید، باید بگوییم تنها دو ماه از آغاز فیلمبرداری می‌گذرد که شاهد پایان یافتنش هستیم. در ادامه می‌توانید تصویر کلپ‌ترپ را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.