اولین تصویر ستاره آرژانتینی در لباس گرگ ها/عکس

[ad_1] درحالیکه دیروز خبر رسید که پائولو دیبالا، ستاره ایتالیایی سابق یوونتوس، و باشگاه رم، به توافق رسیده‌اند و او به زودی راهی این تیم خواهد شد لحظاتی پیش در ایتالیا عکسی منتشر شد که دیبالا را با پیراهن جیلاروسی نشان می‌داد. این عکس ثابت می‌کند که دیبالا به اردوی تمرینی پیش‌فصل رم ملحق شده

کد خبر : 231007
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
اولین تصویر ستاره آرژانتینی در لباس گرگ ها/عکس

[ad_1]

درحالیکه دیروز خبر رسید که پائولو دیبالا، ستاره ایتالیایی سابق یوونتوس، و باشگاه رم، به توافق رسیده‌اند و او به زودی راهی این تیم خواهد شد لحظاتی پیش در ایتالیا عکسی منتشر شد که دیبالا را با پیراهن جیلاروسی نشان می‌داد.

اولین تصویر ستاره آرژانتینی در لباس گرگ ها/عکس

این عکس ثابت می‌کند که دیبالا به اردوی تمرینی پیش‌فصل رم ملحق شده است. دیبالا برای ملحق شدن به تیم ژوزه مورینیو، که اردوی پیش‌فصل خود را در پرتغال برگزار می‌کند، به این کشور سفر کرد.

با اینکه ملحق شدن دیبالا به رم، خود به خود خبری غیرمنتظره به حساب می‌آمد اما امروز ادعاهایی درباره جزئیات توافق او با جیلاروسی منتشر شد که این انتقال را بیش از پیش عجیب کرد. گفته می‌شود در توافق دیبالا و رم، پذیرفته شده که بند آزادسازی او تنها 20 میلیون یورو باشد.

پس از جدایی دیبالا از یوونتوس، بیشتر شایعات حاکی از این بود که ستاره آرژانتینی یا به اینترمیلان یا به تاتنهام خواهد پیوست. اما او در نهایت پیشنهاد تیم ژوزه مورینیو را پذیرفت.

اسکای اسپورتس امروز مدعی شد دیبالا به زودی پای قراردادی سه ساله را با رم امضا خواهد کرد. در این قرارداد بند آزادسازی او 20 میلیون یورو نوشته خواهد شد. این موضوع به این خاطر عجیب و غیرمنتظره است که در صورتی که دیبالا در فصل آینده در باشگاه رم بدرخشد، تیمهای ثروتمند اروپایی می‌تواننند به راحتی و با فعال کردن بند آزادسازی 20 میلیون یورویی او را به خدمت بگیرند. این در حالی است که تیمهای بزرگ اروپا برای اطمینان از حفظ ستاره‌های خود معمولا بندهای آزادسازی نجومی در قرارداد آنها می‌گنجانند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.