اولین تصویر از زامبی‌های جدید فصل هفتم Fear the Walking Dead منتشر شد؛ ترسناک و عجیب

[ad_1] شبکه AMC در جریان لایو استریمی که چندی پیش در اکانت توییچ TWDUniverse برگزار شد، اولین تصویر فصل هفتم Fear the Walking Dead را به اشتراک گذاشت. در پی محبوبیت سریال The Walking Dead، شبکه AMC تصمیم گرفت اسپین‌آفش را در دستور کار قرار دهد تا به واسطه آن، نحوه شیوع ویروس مرگبار و

کد خبر : 74025
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۳۰
اولین تصویر از زامبی‌های جدید فصل هفتم Fear the Walking Dead منتشر شد؛ ترسناک و عجیب

[ad_1]

شبکه AMC در جریان لایو استریمی که چندی پیش در اکانت توییچ TWDUniverse برگزار شد، اولین تصویر فصل هفتم Fear the Walking Dead را به اشتراک گذاشت.

در پی محبوبیت سریال The Walking Dead، شبکه AMC تصمیم گرفت اسپین‌آفش را در دستور کار قرار دهد تا به واسطه آن، نحوه شیوع ویروس مرگبار و تبدیل شدن بخش عمده جمعیت انسان‌ها به زامبی‌ها را به تصویر بکشد. این اسپین‌آف Fear the Walking Dead نام داشته و نخستین بار در آگوست سال ۲۰۱۵ روی آنتن رفت. اگرچه سریال مورد نظر نتوانست موفقیت‌های اثر اصلی را تکرار کند، تاکنون شش فصل از آن ساخته شده و فصل هفتم هم در دست ساخت قرار دارد تا آماده پخش شود.

تدی، رایلی و داکوتا در انتهای فصل ششم Fear the Walking Dead خود را به زیردریایی یواس‌اس پنسیلوانیا رسانده و اقدامات لازم را برای شلیک موشک‌های هسته‌ای انجام می‌دهند. در همین حین مورگان و استرند وارد اتاق کنترل شده و جلویشان را می‌گیرند. با این حال، یکی از موشک‌ها شلیک می‌شود؛ موشکی که ۱۰ کلاهک جنگی را در خود جای داده و به سمت تگزاس در حال حرکت است. در انتهای فصل، موشک به مناطق مشخص شده برخورد و همه چیز را با خاک یکسان کرد. با توجه به اطلاعات موجود، انفجار هسته‌ای نه تنها زمین را غیرقابل‌سکونت می‌کند، بلکه باعث به وجود آمدن انواع جدیدی از زامبی‌ها می‌شود. مشابه این اتفاق قبلا در سریال اصلی رخ داده بود.

اکانت توییچ TWDUniverse چندی پیش یک لایو استریم برگزار کرد و در جریان آن، اولین تصویر فصل هفتم Fear the Walking Dead به نمایش گذاشته شد. این تصویر یک زامبی ترسناک و عجیب را نشان می‌دهد که نتیجه انفجار هسته‌ای در تگزاس است. ایان گلدبرگ (Ian Goldberg) یکی از خالقان سریال به شمار می‌رود. او که در لایو استریم حاضر بود، فاش کرد برای به تصویر کشیدن انواع جدید زامبی‌ها از ترکیب گریم و جلوه‌های کامپیوتری استفاده شده است. گریم، نتیجه تلاش‌های گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) و جلوه‌های کامپیوتری هم نتیجه تلاش‌های تیم KNB EFX Group هستند. در ادامه می‌توانید تصویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.