اولین تصاویر پشت صحنه Shazam 2 منتشر شد؛ تغییر در لباس ابرقهرمانی شزم

[ad_1] وب سایت Just Jared چندی پیش اولین تصاویر پشت صحنه Shazam 2 را منتشر کرد. نکته جالب عکس‌ها، لباس جدید شزم است. پس از اینکه گروهی از کارشناسان و مخاطبان به اتمسفر تاریک و جدی فیلم‌های DC Extended Universe انتقاد کردند، وارنر تصمیم گرفت المان‌های طنز بیشتری را در آثار بعدی به کار بگیرد.

کد خبر : 62430
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
اولین تصاویر پشت صحنه Shazam 2 منتشر شد؛ تغییر در لباس ابرقهرمانی شزم

[ad_1]

وب سایت Just Jared چندی پیش اولین تصاویر پشت صحنه Shazam 2 را منتشر کرد. نکته جالب عکس‌ها، لباس جدید شزم است.

پس از اینکه گروهی از کارشناسان و مخاطبان به اتمسفر تاریک و جدی فیلم‌های DC Extended Universe انتقاد کردند، وارنر تصمیم گرفت المان‌های طنز بیشتری را در آثار بعدی به کار بگیرد. از نتایج اتخاذ چنین تصمیمی می‌توان به Shazam اشاره کرد که در آوریل ۲۰۱۹ روی پرده نقره‌ای رفت و به خاطر اتمسفر متفاوت و صد البته کارگردانی و عملکرد کم نقص تیم بازیگری بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد. هفتمین DCEU در مدت اکران خود ۳۶۶ میلیون دلار فروخت که رقم پایینی برای یک اثر ابرقهرمانی به شمار می‌رود اما از آن‌جایی که بودجه پروژه ۱۰۰ میلیون دلار بود، دستور ساخت قسمت دوم صادر شد.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) بازگشته و بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشسته است. او قبلا به خاطر کار روی آثار ترسناک شناخته می‌شد. هنری گی‌دن (Henry Gayden) هم وظیفه آماده‌سازی فیلمنامه Shazam: Fury of the Gods را به دوش کشید. او برای نوشتن فیلمنامه قسمت اول با درن لمکه (Darren Lemke) مشارکت کرده بود اما این بار تنها نویسنده پروژه به شمار می‌رود. بازیگران اصلی قسمت اول مانند زکری لی‌وای (Zachary Levi)، اشر انجل (Asher Angel) و جک دیلن گریز (Jack Dylan Grazer) هم بار دیگر جلوی دوربین حاضر می‌شوند تا نقش‌های قدیمی خود را ایفا کنند. در ضمن، پروژه چندی پیش وارد فاز فیلمبرداری شد و ضبط صحنه‌ها همچنان در شهر آتلانتا ایالت جرجیا ادامه دارد.

وب سایت Just Jared ساعاتی قبل اولین تصاویر پشت صحنه Shazam 2 را روی خروجی خود قرار داد که تعدادشان به رقم چهار می‌رسد. مهم‌ترین نکته جالب عکس‌ها، تغییر جزئیات لباس شزم است که با در نظر گرفتن آن، می‌توان انتظار داشت لباس‎‌های دیگر اعضای خانواده شزم هم تغییر کرده‌اند. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.