اولین تصاویر سریال Halo نمایی واضح از مستر چیف را نشان می‌دهند

[ad_1] صفحه Idle Sloth که در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت می‌کند، چندی پیش اولین تصاویر سریال Halo را منتشر کرد. در حالی که توجه‌ها به سمت Halo Infinite جلب شده، یک پروژه دیگر هم وجود دارد که مراحل توسعه را پشت سر گذاشته و به این فرنچایز ارتباط دارد: سریال تلویزیونی Halo. استیون اسپیلبرگ (Steven

کد خبر : 65648
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
اولین تصاویر سریال Halo نمایی واضح از مستر چیف را نشان می‌دهند

[ad_1]

صفحه Idle Sloth که در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت می‌کند، چندی پیش اولین تصاویر سریال Halo را منتشر کرد.

در حالی که توجه‌ها به سمت Halo Infinite جلب شده، یک پروژه دیگر هم وجود دارد که مراحل توسعه را پشت سر گذاشته و به این فرنچایز ارتباط دارد: سریال تلویزیونی Halo. استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی در سال ۲۰۱۳ میلادی با ایکس‌باکس اینترتینمنت وارد همکاری شد تا سریال هیلو را بسازد. پس از گذشت پنج سال، شبکه شوتایم به پروژه اضافه شد تا وظیفه نشر را بر عهده بگیرد. شبکه آمریکایی دستور داد فصل اول در قالب ۱۰ قسمت ساخته شود. مدتی پس از این اتفاق، شورانر مشخص شد تا امید زیادی نسبت به پروژه و اتمام آن در آینده نزدیک بوجود بیاید. با این حال، فراز و نشیب‌ها تمامی نداشتند.

سریال Halo چالش‌ها را پشت سر گذاشت و نهایتا در اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی جلوی دوربین رفت. با گذشت چند ماه، ویروس کرونا به یک بحران جهانی تبدیل شد و پروژه‌های سینمایی و سریالی در حال ساخت را به تعطیلی کشاند. دست‌اندرکاران سریال هم چاره‌ای نداشته و برای مدتی طولانی کار را رها کردند. پس از بهبود شرایط و کاهش نرخ ابتلا در کشورهای مختلف، فیلمبرداری صحنه‌های باقی مانده از سر گرفته شد. در حال حاضر اطلاعاتی از میزان پیشرفت سریال موجود نبوده و نمی‌دانیم فاز فیلمبرداری به پایان رسیده است یا خیر. با این حال، درباره یک مورد اطمینان کامل داریم: نخستین تریلر سریال آماده بوده و چندی پیش پشت درهای بسته به نمایش درآمد.

یکی از اکانت‌های توییتری که با نام Idle Sloth شناخته می‌شود، ساعاتی قبل اولین تصاویر سریال Halo را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت. تعداد تصاویر به رقم ۱۰ رسیده و موارد زیادی مانند مستر چیف، خودرو نظامی وارتاگ و نیروهای کاوننت را نشان می‌دهد. اگرچه تصاویر از کیفیت بالایی برخوردار نبوده اما به نظر می‌رسد با پروژه بزرگ و پرخرجی مواجه هستیم؛ زیرا همین عکس‌های بی‌کیفیت تایید می‌کنند برای سریال از جلوه‌های ویژه واقع‌گرایانه‌ای استفاده شده است. در ضمن، به نظر می‌رسد تصاویر از اولین تریلر تهیه شده‌اند. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.