اولین تریلر Tribes of Europa اثر جدید سازندگان Dark منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس ساعاتی قبل اولین تریلر Tribes of Europa را از طریق کانال یوتیوب خود در دسترس علاقه‌مندان قرار داد. ویدمن و برگ فیلم (Wiedemann & Berg Film)، یک استودیوی فیلم و سریالسازی است که در سال ۲۰۰۳ میلادی توسط کرین برگ (Quirin Berg) و مکس ویدمن (Max Wiedemann) تاسیس شد. ویدمن و برگ

کد خبر : 49826
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۴۳
اولین تریلر Tribes of Europa اثر جدید سازندگان Dark منتشر شد


سرویس استریم نتفلیکس ساعاتی قبل اولین تریلر Tribes of Europa را از طریق کانال یوتیوب خود در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

ویدمن و برگ فیلم (Wiedemann & Berg Film)، یک استودیوی فیلم و سریالسازی است که در سال ۲۰۰۳ میلادی توسط کرین برگ (Quirin Berg) و مکس ویدمن (Max Wiedemann) تاسیس شد. ویدمن و برگ فیلم در میان مخاطبان غربی چندان شناخته شده نیست. با این حال، اولین محصولشان، یعنی The Lives of Others موفق شد جایزه‌ی بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان را از مراسم اسکار دریافت کند. در ضمن، این استودیوی آلمانی Dark را به سفارش نتفلیکس تولید کرد که اولین سریال اورجینال و غیرانگلیسی زبان سرویس به شمار می‌رود. دارک در جلب نظرها و همچنین ثبت آماری قابل‌توجه در زمینه‌ی بازدید موفق بود.

نتفلیکس ساعاتی قبل اولین تریلر Tribes of Europa را در کانال یوتیوب خود قرار داد که جدیدترین محصول ویدمن و برگ فیلم به شمار می‌رود. این سریال در ژانر علمی-تخیلی ساخته شده و داستانش در آینده‌ای نزدیک و آخرالزمانی جریان دارد. با توجه به اطلاعات موجود، سال‌ها قبل یک فاجعه‌ی مرموز و بزرگ رخ داد و تمامی تکنولوژی‌های اروپا را غیرفعال کرد. در پی این اتفاق، کشورهای اروپایی از بین رفته و جای خود را به قبیله‌های مختلف دادند. اگرچه برخی از قبایل سیاست‌های صلح‌آمیزی دارند اما تعدادی برای رسیدن به قدرت و تسلط بر مناطق مختلف دست به هر کاری می‌زنند. شخصیت‌های اصلی داستان هم دو برادر و یک خواهر هستند که سرنوشت قاره در دستانشان قرار دارد.

اولین تریلر Tribes of Europa حدودا سه دقیقه زمان داشته و در ابتدا سعی می‌کند مخاطبان را بر فضای کلی حاکم بر اروپا آشنا کرده و فاش کند اروپا چگونه به یک منطقه‌ی جنگی عظیم تبدیل شده است. اگرچه جزئیات چندانی در دسترس قرار نمی‌گیرد اما در بخشی از ویدیو یک پوستر دیده می‌شود؛ پوستری که می‌گوید فاجعه‌ی رخ داده در اروپا احتمالا نتیجه‌ی جنگ سایبری ایالات متحده‌ی آمریکا و کره‌ی شمالی بوده است. پس از نگاهی گذرا به اصلی‌ترین قبایل کنونی اروپا، با شخصیت‌های اصلی ملاقات می‌کنیم که زندگی آرامی داشته و متعهد می‌شوند همیشه در کنار هم بمانند. این شرایط ادامه دارد تا اینکه با یک مکعب مرموز مواجه می‌شوند. در تریلر اشاره‌ای به ماهیت مکعب نمی‌شود اما به طور حتم اهمیت بالایی داشته و می‌تواند حکمران تمام اروپا را مشخص کند.

فیلیپ کاخ (Philip Koch)، یکی از سه نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اصلی سریال Tribes of Europa است. طبق گفته‌های او، خروج بریتانیا از اتحادیه‌ی اروپا برایش بسیار شوکه‌کننده بود. در پی این اتفاق، ایده‌ای در ذهنش شکل گرفت که شامل نابودی دولت‌های اروپایی و شکل‌گیری قبایل مختلف می‌شد. کاخ، ایده‌ی مورد نظر را گسترش داد و نهایتا با همکاری Wiedemann & Berg Film و نتفلیکس سریالی بر اساس آن تولید کرد.

در انتها، لازم به ذکر است فصل اول سریال Tribes of Europa در تاریخ یک اسفند (مصادف با ۱۹ فوریه) از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست فصل اول از چند قسمت تشکیل شده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.