اولین تریلر Halloween Kills منتشر شد؛ هالووینی خونین در راه است!

[ad_1] در حالی که چندین ماه از انتشار تیزر می‌گذرد، استودیو یونیورسال پیکچرز سرانجام به انتظارها خاتمه داد و اولین تریلر Halloween Kills را در دسترس قرار داد. علاقه‌مندان به سینما در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی شاهد ظهور فرنچایزهای ترسناک متعددی بودند که یکی از آن‌ها هالووین نام دارد. از آنجایی که قسمت اول

کد خبر : 70779
تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
اولین تریلر Halloween Kills منتشر شد؛ هالووینی خونین در راه است!

[ad_1]

در حالی که چندین ماه از انتشار تیزر می‌گذرد، استودیو یونیورسال پیکچرز سرانجام به انتظارها خاتمه داد و اولین تریلر Halloween Kills را در دسترس قرار داد.

علاقه‌مندان به سینما در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی شاهد ظهور فرنچایزهای ترسناک متعددی بودند که یکی از آن‌ها هالووین نام دارد. از آنجایی که قسمت اول عملکرد بسیار خوبی داشت، یونیورسال پیکچرز تصمیم گرفت آثار متعددی را بر اساسش ساخته و راهی سینماها کند اما هیچ کدام نتوانستند موفقیت‌های قسمت اول را تکرار کرده و مانند آن به اثری بسیار محبوب تبدیل شوند. بلام‌هاوس پروداکشتز با همکاری یونیورسال دنباله جدیدی را برای قسمت اول ساخت و تحت عنوان Halloween روی پرده نقره‌ای برد. فیلم مزبور در مقابل بودجه ۱۵ میلیون دلاری خود بیش از ۲۵۰ میلیون دلار فروخت تا یونیورسال سریعا به ساخت دو قسمت بعدی چراغ سبز نشان دهد.

Halloween Kills قرار بود اکتبر سال گذشته میلادی به سینماها بیاید اما همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها یونیورسال پیکچرز را به تغییر در برنامه‌ریزی‌های خود مجبور کرد؛ تغییری که به تاخیر یک ساله در اکران و عقب افتادن اقدامات تیم بازاریابی منجر شد. از همین رو، طی ماه‌های گذشته تنها شاهد انتشار چند تصویر و تیزر بودیم که هیچ کدام نتوانستند عطش طرفداران را برای قسمت جدید کم کند. البته اطلاعات اولیه وجود دارد؛ برای مثال می‌دانیم جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) و اندی متیشک (Andi Matichak) برای ایفای نقش‌های خود بازگشته و داستان درست پس از اتفاقات قسمت پیشین روایت می‌شود.

یونیورسال پیکچرز ساعاتی قبل اولین تریلر Halloween Kills را در کانال یوتیوب خود قرار داد. این ویدیو بیش از دو دقیقه زمان داشته و شخصیت‌های مهم داستان از جمله لوری استرود را نشان می‌دهد که سوار بر یک وانت از خانه دور می‌شوند؛ خانه‌ای که به لوری به تعلق داشته و در حال سوختن است. در همین حین، خودروهای آتش نشانی از کنارشان عبور می‌کنند تا خودشان را به خانه رسانده و آتش را خاموش کنند. فریادهای لوری هم فایده‌ای نداشته و آتش نشانان بدون توجه به چیزی که در انتظارشان است وارد خانه شده و باعث نجات جان قاتل سریالی می‌شوند. مایکل مایریس سپس از خانه بیرون آمده و تمامی آتش نشانان را به کام مرگ می‌فرستد.

دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) قبلا تاکید کرده بود Halloween Kills خشونت بسیار بالایی دارد. با توجه به آنچه در اولین تریلر Halloween Kills به نمایش گذاشته می‌شود، می‌توان گفت گرین بزرگنمایی نمی‌کرد. مایکل مایرز در جریان ویدیویی که دو دقیقه و ۳۰ ثانیه زمان دارد، نه تنها آتش نشان‌ها را به فجیع‌ترین روش‌های ممکن به قتل می‌رساند، بلکه مردم عادی را هم می‌کشد؛ برای مثال، در یکی از صحنه‌ها لامپی در گلوی یک پیرزن فرو می‌رود. یا در صحنه‌ای دیگر، جسد چند نوجوان ماسکدار را می‌بینیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.