اولین تریلر فیلم Lightyear اسپین آف داستان اسباب بازی منتشر شد

[ad_1] اگرچه اولین تریلر فیلم Lightyear فاش نمی‌کند اتفاقات حول محور چه موضوعی می‌چرخد، جزئیات نسبتا زیادی را در خود جای داده است. یکی از معدود شخصیت‌های حاضر در ویدیو زنی رنگین پوست بوده که با توجه به زیرنویس آلیشیا نام داشته و از اعضای سازمان Star Command است. او در یکی از پلان‌ها بسیار

کد خبر : 122087
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
اولین تریلر فیلم Lightyear اسپین آف داستان اسباب بازی منتشر شد

[ad_1]

اگرچه اولین تریلر فیلم Lightyear فاش نمی‌کند اتفاقات حول محور چه موضوعی می‌چرخد، جزئیات نسبتا زیادی را در خود جای داده است. یکی از معدود شخصیت‌های حاضر در ویدیو زنی رنگین پوست بوده که با توجه به زیرنویس آلیشیا نام داشته و از اعضای سازمان Star Command است. او در یکی از پلان‌ها بسیار مضطرب است که نشان می‌دهد رابطه‌ عمیقی بین او و باز لایت یر وجود دارد؛ رابطه‌ای که می‌تواند دوستانه یا عاشقانه باشد. دیگر نکته جالب‌توجه، هایپرلانچ است که نوعی پرواز با سرعت بسیار زیاد به شمار می‌رود. اگر حافظه‌تان یاری کند، شخصیت باز در انیمیشن Toy Story 1995 به اصطلاح هایپردرایو اشاره می‌کند.

تریلری که پیکسار به اشتراک گذاشته شده، یک نکته بسیار سوال‌برانگیز را در خود جای داده است. Lightyear حول محور شخصیتی می‌چرخد که اقداماتش الهام‌بخش خلق عروسک باز شد. در نتیجه، می‌توان گفت این فیلم قبل از Toy Story جریان دارد؛ انیمیشنی که اتفاقاتش در دهه ۹۰ میلادی رخ می‌دهد. نکته عجیب ماجرا اینجا است که المان‌های آینده‌نگرانه مثل ربات در جای جای تریلر Lightyear دیده می‌شود.

فیلم سینمایی Lightyear قطعا با الهام از فرنچایز جنگ ستارگان ساخته شده است. یکی از پلان‌های تریلر، باز را در حالی نشان می‌دهد که تنها داخل اتاقش بوده و از پنجره به بیرون نگاه می‌کند. نکته جالب اینجا است محیط آنسوی پنجره با الهام از سیاره کامینو در Star Wars: Episode II – Attack of the Clones خلق شده است. تریلر یک سیاره دیگر را هم به تصویر می‌کشد که طراحی‌اش به سیاره داگوباه در Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back شباهت دارد. Lightyear نخستین اثری نیست که به فرنچایز داستان اسباب بازی تعلق داشته و از جنگ ستارگان الهام می‌گیرد. در گذشته هم موارد مشابهی دیده شده بود.

در انتها، لازم به ذکر است Lightyear در تاریخ ۲۷ خرداد سال ۱۴۰۱ (مصادف با 17 ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی) به سینماها خواهد آمد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.