اولین تریلر سریال Invasion با نقش‌آفرینی گلشیفته فراهانی را اینجا تماشا کنید

سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس ساعاتی قبل اولین تریلر سریال Invasion را منتشر کرد که گلشیفته فراهانی یکی از بازیگرانش است. تعداد سرویس‌های استریم طی سال‌های اخیر به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. برخی از سرویس‌های استریم مانند دیزنی پلاس عملکرد چشم‌گیری را به ثبت رسانده و برخی دیگر مانند اپل تی‌وی پلاس نتوانستند انتظارات

کد خبر : 64653
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
اولین تریلر سریال Invasion با نقش‌آفرینی گلشیفته فراهانی را اینجا تماشا کنید


سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس ساعاتی قبل اولین تریلر سریال Invasion را منتشر کرد که گلشیفته فراهانی یکی از بازیگرانش است.

تعداد سرویس‌های استریم طی سال‌های اخیر به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. برخی از سرویس‌های استریم مانند دیزنی پلاس عملکرد چشم‌گیری را به ثبت رسانده و برخی دیگر مانند اپل تی‌وی پلاس نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. عملکرد ضعیف این سرویس تحت تاثیر عوامل مختلفی رخ داده که یکی از آن‌ها دسترسی سخت است. شرکت‌ها تلاش می‌کنند سرویس‌های استریمشان از طریق تمامی پلتفرم‌های متعدد قابل‌استفاده باشد اما اپل خیلی دیر به این نتیجه رسید و برای عملی کردنش تلاش کرد. مورد دوم، عدم انتشار کافی محتوای اختصاصی است. شرکت آمریکایی، محصولات مختلفی را جلوی دوربین برده اما تعدادشان در مقایسه با دیگر سرویس‌ها مانند نتفلیکس به هیچ وجه قابل‌مقایسه نیست.

Invasion، یک سریال علمی-تخیلی است که اپل تی‌وی پلاس وظیفه نشر اختصاصی‌اش را بر عهده دارد. اثر مزبور حاصل همکاری سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) و دیوید ویل (David Weil) است. ویل نام شناخته‌شده‌ای محسوب نمی‌شود اما کینبرگ به عنوان تهیه‌کننده در ساخت آثار شاخصی مشارکت داشته که برای مثال می‌توان The Martian، Cinderella ،Deadpool ،X-Men: First Class و The New Mutants را نام برد. در ضمن، تهاجم با بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و فصل اول آن از ۱۰ قسمت تشکیل شده است.

اپل تی‌وی پلاس ساعاتی قبل اولین تریلر سریال Invasion را در فضای مجازی قرار داده است. این اثر درباره تهاجم بیگانگان به زمین بوده و تاثیرات این رویداد بر زندگی نسل بشر را از طریق پروتاگونیست‌های مختلف به تصویر می‌کشد؛ پروتاگونیست‌هایی که هر کدام در یک نقطه از این کره خاکی حضور دارند. بازیگران شاخصی همچون سم نیل (Sam Neill)، گلشیفته فراهانی (Golshifteh Farahani) و کوتسونا شیئوری (Shiori Kutsuna) در اثر جدید سایمون کینبرگ نقش‌آفرینی کرده‌اند. نیل در فیلم‌های زیادی حضور داشته اما در میان علاقه‌مندان به سینما با نقش‌آفرینی‌اش در پارک ژوراسیک شناخته می‌شود. فراهانی، از بازیگران ایرانی و موفق هالیوود بوده و چندی پیش در Extraction حاضر شد. شیئوری هم نام Deadpool 2 را در پرونده هنری خود دارد.

اولین تریلر سریال Invasion بیش از دو دقیقه زمان داشته و با معرفی شخصیت‌های اصلی داستان آغاز می‌شود. گلشیفته فراهانی نقش مادر یک خانواده را بر عهده دارد، سم نیل ظاهرا یک کلانتر است، کوتسونا شیئوری احتمالا در ناسا فعالیت دارد و شمیر اندرسون (Shamier Anderson) هم نقش سربازی را بر عهده دارد که به خاورمیانه فرستاده شده است. در حالی که ویدیو سعی می‌کند زندگی پروتاگونیست‌ها را به تصویر بکشد، سم نیل در نقش یک راوی ظاهر شده و توضیحاتی را درباره مفهوم زندگی ارائه می‌دهد. او می‌گوید حضور انسان‌ها در زمین یک یا چند دلیل داشته و آن‌ها در جریان زندگی‌شان به هدفی یا اهدافی که باید دنبال کنند پی می‌برند.

سه قسمت ابتدایی سریال تهاجم در تاریخ ۳۰ مهر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۲۲ اکتبر) در دسترس قرار گرفته و قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.