اولین بانک ریپابلیک در بحبوحه کشمکش‌های مالی با احتمال تصرف توسط FDIC روبرو می‌شود – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بر اساس گزارش های متعدد، بانک First Republic با مشکلات مالی قابل توجهی مواجه است و اگر بانک های بخش خصوصی مداخله نکنند، می تواند توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) تصاحب شود. گزارش شده است که FDIC پس از افت بیش از 50 درصدی سهام بانک در روز جمعه، با چندین بانک تجاری

کد خبر : 352696
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
اولین بانک ریپابلیک در بحبوحه کشمکش‌های مالی با احتمال تصرف توسط FDIC روبرو می‌شود – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس گزارش های متعدد، بانک First Republic با مشکلات مالی قابل توجهی مواجه است و اگر بانک های بخش خصوصی مداخله نکنند، می تواند توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) تصاحب شود. گزارش شده است که FDIC پس از افت بیش از 50 درصدی سهام بانک در روز جمعه، با چندین بانک تجاری بزرگ در خصوص خرید First Republic تماس گرفته است.

FDIC با عمیق‌تر شدن مشکلات مالی، تصاحب بانک First Republic را در نظر می‌گیرد و از بخش خصوصی می‌خواهد وارد عمل شود.

سهام فرست ریپابلیک بانک در این هفته چندین بار در بورس نیویورک متوقف شد و سهام در روز جمعه 50 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح روزانه 2.98 دلار برای هر سهم رسید. در پایان معاملات روز جمعه، بیش از 43 درصد کاهش یافت و به 3.51 دلار برای هر سهم رسید. به گفته منابع به نقل از CNBC، “محتمل ترین نتیجه برای بانک مشکل دار این است که شرکت بیمه سپرده فدرال آن را در اختیار بگیرد.”

با این حال، این بانک همچنان به راه حلی جایگزین برای تصاحب دولت امیدوار است. گزارش شده است که FDIC به دنبال بانک‌های بزرگ‌تری است تا وارد عمل شوند و به وام‌دهنده مشکل‌دار کمک کنند، با JPMorgan Chase و PNC Bank که گفته می‌شود پس از تصاحب FDIC علاقه‌مند به مناقصه برای First Republic Bank هستند. هر دو بانک در حال حاضر 30 میلیارد دلار برای حمایت از First Republic پس از فروپاشی سه بانک بزرگ ایالات متحده در ماه مارس ارائه کرده اند.

بانک فرست ریپابلیک مقدار قابل توجهی از سپرده های بدون بیمه را در اختیار داشت و به مشتریان وام مسکن با بهره کم ارائه می کرد. با این حال، پس از افزایش قابل توجه نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال گذشته، این وام های مسکن درآمدی ایجاد نمی کنند. هفته گذشته، این بانک فاش کرد که 100 میلیارد دلار سپرده بدون بیمه از خزانه خود خارج شده است. مانند بانک سیلیکون ولی و بانک امضا، First Republic برای افزایش نرخ های بهره آماده نشد و به شدت به سپرده های بیمه نشده افراد با ارزش خالص بالا و مشاغل آنها متکی بود.

برچسب ها در این داستان

راه حل های جایگزین، FDIC، مبارزات مالی، بانک اول جمهوری، افراد با ارزش خالص، جی پی مورگان چیس، بانک های تجاری بزرگ، وام های مسکن با بهره کم، بانک PNC، خرید احتمالی، افزایش نرخ بهره، سپرده های بدون بیمه

نظر شما در مورد اینکه FDIC به طور بالقوه بانک First Republic را پس از تصرف دو بانک بزرگ در ماه گذشته تصاحب می کند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.