اولین بازار املاک بیت کوین جهان از طریق یکپارچه سازی کوین بیس راه اندازی شد

[ad_1] این شرکت در ابتدا فقط برای املاک مستقر در تگزاس در دسترس بود، این شرکت قصد دارد در ژوئن 2023 در ایالت های دیگر گسترش یابد. MyEListing، یک بازار تجاری املاک و مستغلات، قرار است اولین بازار املاک و مستغلات با بیت کوین را از طریق یکپارچه سازی Coinbase راه اندازی کند. این پلتفرم

کد خبر : 348776
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۵۵
اولین بازار املاک بیت کوین جهان از طریق یکپارچه سازی کوین بیس راه اندازی شد

[ad_1]

این شرکت در ابتدا فقط برای املاک مستقر در تگزاس در دسترس بود، این شرکت قصد دارد در ژوئن 2023 در ایالت های دیگر گسترش یابد.

MyEListing، یک بازار تجاری املاک و مستغلات، قرار است اولین بازار املاک و مستغلات با بیت کوین را از طریق یکپارچه سازی Coinbase راه اندازی کند. این پلتفرم جدید به خریداران امکان می دهد املاک و مستغلات ایالات متحده را با بیت کوین یا پول نقد خریداری کنند. مدیر عامل MyEListing، کالب ریشتر، اظهار داشت که این برنامه “نوآوری را در صنایع رمزنگاری و املاک و مستغلات هدایت خواهد کرد.”

بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با مجله بیت کوین ادعا می کند که هدف این برنامه ارائه راحتی، دسترسی و سود بیشتر به بازار است. نمایندگان اکنون می توانند املاک تجاری و مسکونی ایالات متحده را برای فروش به ارز رمزنگاری شده یا پول نقد در این پلتفرم فهرست کنند و هر کسی در سراسر جهان می تواند آنها را ظرف یک روز کاری از طریق برنامه ASAP خریداری کند. طبق بیانیه مطبوعاتی، انتظار می‌رود زمان معاملات نیز نزدیک به 50 برابر سریع‌تر از میانگین فعلی باشد.

این پلتفرم در ابتدا برای املاک فقط در تگزاس در 20 آوریل 2023 راه اندازی می شود، با برنامه ریزی برای گسترش به سایر ایالت های منتخب در ژوئن 2023. لیست دارایی های موجود برای خرید با بیت کوین در وب سایت MyEListing موجود است. ویدیوی توضیح دهنده برنامه ASAP یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه عملکرد این فرآیند ارائه می دهد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که انتظار می رود ادغام Coinase توسط MyEListing، راه سرمایه گذاری مردم در املاک و مستغلات را با ارائه روشی مطمئن و کارآمد برای خرید و فروش املاک تغییر دهد. همانطور که ریشتر توضیح داد، “با برنامه ASAP، هر کسی، صرف نظر از زبانی که صحبت می کند یا در کجای جهان است، می تواند املاک مسکونی و تجاری را با رمزارز در کمتر از یک روز کاری خریداری کند.”

موفقیت این برنامه در ماه های آینده مشخص خواهد شد، زیرا به سایر ایالت ها گسترش می یابد و خریداران و فروشندگان بیشتری را جذب می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.