اوسمار: بازی کردن مقابل ذوب‌آهن همیشه سخت است

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت: همیشه خیلی سخت است اینجا بازی کردن مقابل ذوب آهن مخصوصا این فصل که کارشان خوب بوده است‌. از مربی ذوب آهن و بازیکنان‌شان تعریف می‌کنم که با یک یار کمتر هم بازی خوب‌شان را ادامه

کد خبر : 470439
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
اوسمار: بازی کردن مقابل ذوب‌آهن همیشه سخت است

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت: همیشه خیلی سخت است اینجا بازی کردن مقابل ذوب آهن مخصوصا این فصل که کارشان خوب بوده است‌. از مربی ذوب آهن و بازیکنان‌شان تعریف می‌کنم که با یک یار کمتر هم بازی خوب‌شان را ادامه دادند.

به نقل از ورزش سه اوسمار در نورد تغییر تاکتیک حریف عنوان کرد: تغییر تاکتیکی که در زمین ایجاد کردند یک‌سری مشکل برای ما ایجاد کرد اما توانستیم کنترلش کنیم. وقتی نیمه اول تمام شد برنامه بازی‌مان را عوض کردیم که روی دفاع های‌شان کنترل بیشتری داشته باشیم. مدل بازی ذوب آهن ما را مجبور کرد شیوه بازی‌مان را عوض کنیم و بیشتر مالکیت توپ را در دست داشته باشیم.

او در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که بازیکنان هدفی که داریم را فهمیده‌اند ولی متاسفانه از ضدحملاتی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم تا گل‌های‌مان را بالاتر ببریم اما برنده شدیم. از تماشاچیان و طرفداران‌مان که حمایتمان کردند تشکر می‌کنم. بازی بعد در جام حذفی حضور تماشاگران را خواهیم داشت و از ما حمایت می‌کنند و این برای‌مان مهم است.

او در مورد موقعیت‌سوزی‌های پرسپولیس و خطرناک شدن آن برای ادامه فصل گفت: یک ضعفی بوده که نتوانستیم از بعضی فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. اینجور شرایط به ما کمک می‌کند که در تمرینات بعدی مان روی این نقاط ضعف بیشتر تمرکز کنیم و آن را برطرف کنیم.

اوسمار در مورد عملکرد عبدالکریم و ارونوف عنوان کرد: همیشه بازیکنی که از خارج از کشور می‌آید شاید اول راه یک مقدار استرس داشته باشد اما برای بازی اول‌شان خوب بودند. این بازی اول یک شوک برای‌شان بود اما در تمرینات مشخص می‌شود کدام بازیکن بهتر است و فیکس بازی می‌کند.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.