اوربان مجارستانی می‌گوید اروپا در حال «سوختن» به جنگ اوکراین است

[ad_1] مجارستان محصور در خشکی به شدت به واردات گاز طبیعی و نفت خام روسیه وابسته است و غول انرژی روسیه روس اتم در حال ساخت یک نیروگاه هسته ای در این کشور بر اساس قراردادی در سال 2014 است. اوربان، که آخرین بار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تنها سه هفته قبل از

کد خبر : 321756
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۲۱
اوربان مجارستانی می‌گوید اروپا در حال «سوختن» به جنگ اوکراین است

[ad_1]

مجارستان محصور در خشکی به شدت به واردات گاز طبیعی و نفت خام روسیه وابسته است و غول انرژی روسیه روس اتم در حال ساخت یک نیروگاه هسته ای در این کشور بر اساس قراردادی در سال 2014 است.

اوربان، که آخرین بار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تنها سه هفته قبل از حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه 2022 ملاقات کرد، پیش بینی کرد که جنگ می تواند سال ها به طول انجامد.

او در یک سخنرانی به حامیان خود گفت: «اروپا در همین دقایق وارد جنگ می‌شود، یک عمل متعادل‌کننده خطرناک انجام می‌دهد. در واقع، آنها در واقع به طور غیرمستقیم در حال جنگ با روسیه هستند.

با کلاه ایمنی شروع شد… اکنون در حال ارسال تانک هستیم و جت های جنگنده در دستور کار قرار دارند و به زودی در مورد نیروهای به اصطلاح حافظ صلح خواهیم شنید.

بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، اوایل این هفته گفت که کشورهای غربی 48 تانک لئوپارد 2 را به کیف وعده داده‌اند.

اوربان گفت که موضع لهستان و کشورهای بالتیک در قبال جنگ قابل درک است. اما او گفت که اگر تضمینی داده می شد که اوکراین به عضویت ناتو نخواهد پذیرفت، درگیری می توانست به گونه ای دیگر رخ دهد و از تحریم های اتحادیه اروپا به دلیل آسیب رساندن به اقتصاد مجارستان انتقاد کرد.

یک سال پیش غرب تصمیم دیگری گرفت. وقتی روسیه حمله ای را آغاز کرد، غرب درگیری را منزوی نکرد، بلکه آن را به سطحی تماما اروپایی رساند. اوربان می‌توانست آن را به‌عنوان یک جنگ منطقه‌ای محلی یا یک درگیری نظامی بین دو کشور اسلاو که مجارستان پیشنهاد می‌کرد، تلقی کند.

او قبل از اینکه به سلامت اقتصاد مجارستان بپردازد، افزود: «آنچه اتفاق افتاد، استدلال دیگری علیه ابردولت بروکسل و به نفع دولت‌های ملی قدرتمند است».

علیرغم اینکه نرخ تورم سالانه در ژانویه به 25.7 درصد رسید، او گفت که دولتش این نرخ را تا پایان سال به سطح یک رقمی کاهش خواهد داد.

او همچنین گفت که سقف موجود در نرخ وام مسکن باید تا زمانی که نرخ بهره – بالاترین نرخ بهره اتحادیه اروپا – شروع به کاهش کند، باقی بماند.

(گزارش توسط کریستینا تان؛ ویرایش توسط هلن پوپر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.