اوراق قرضه «نگهداری تا سررسید» مشکل بزرگی است

[ad_1] اصل مشکل اینجاست. بانک ها سپرده دارند و باید کاری با آن انجام دهند. آنها می توانند به آنها قرض دهند و اغلب این کار را می کنند، اما شما نمی توانید آن را قرض دهید همه بیرون چیزی که به عنوان چیزی مطمئن برای انجام بقیه تلقی می شد، سرمایه گذاری آن در

کد خبر : 331668
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
اوراق قرضه «نگهداری تا سررسید» مشکل بزرگی است

[ad_1]

اصل مشکل اینجاست.

بانک ها سپرده دارند و باید کاری با آن انجام دهند. آنها می توانند به آنها قرض دهند و اغلب این کار را می کنند، اما شما نمی توانید آن را قرض دهید همه بیرون

چیزی که به عنوان چیزی مطمئن برای انجام بقیه تلقی می شد، سرمایه گذاری آن در امن ترین سرمایه گذاری های جهان بود: خزانه داری ایالات متحده.

مشکل این است که آن سرمایه گذاری ها چندان امن نبودند. همانطور که فدرال رزرو به سرعت نرخ بهره را افزایش داد، اسکناس های 10 ساله 1.6 درصدی به طور ناگهانی 4 درصد پرداخت می کنند. این بدان معناست که قیمت این اوراق از مثلاً 100 به 96 کاهش یافته است. به نظر زیان بزرگی نیست اما مبالغ هنگفتی سرمایه گذاری شده است.

قوانینی وجود دارد که بانک‌ها مجبور نیستند این زیان‌ها را «مارک به بازار» نشان دهند، زیرا اگر آن‌ها را تا سررسید نگه دارند، ضرری ندارند. مشکل اینجاست که همه بخواهند پولشان را پس بگیرند.

این اتفاقی است که برای بانک سیلیکون ولی افتاد. هنگامی که نگرانی ها در مورد آن گسترش یافت، شرکت ها شروع به جمع آوری پول نقد کردند و آنها نیاز به فروش آن اوراق خزانه داشتند. وقتی آنها را به جای 100 به 96 فروختند، کسری داشت. آنها سعی کردند آن را با افزایش حقوق صاحبان سهام وصل کنند، اما به خوبی مدیریت نشد و فقط به عملکرد بانک اضافه شد.

الان سرایت داریم سهام سایر بانک ها 40 درصد سقوط می کند و می توانید شرط بندی کنید که دارندگان حساب مانند بانک سیلیکون ولی در حال نقدینگی هستند. آیا آنها باید آن اوراق را بفروشند و ضرر کنند؟

جالب است، در اینجا یک داستان از نوامبر در WSJ در مورد قرار گرفتن در معرض برای بزرگترین بانک های ایالات متحده است.

بر اساس بررسی وال استریت ژورنال از پرونده های آنها، برای 24 وام دهنده بزرگ ایالات متحده در شاخص KBW Bank، ارزش ترکیبی ترازنامه اوراق قرضه نگهداری شده تا سررسید تا 30 سپتامبر 2.21 تریلیون دلار بود. ارزش بازار 1.91 تریلیون دلار یا 14 درصد کمتر. این شکاف در آغاز سال ناچیز بود.

این یک سوراخ 300 میلیارد دلاری است.

قرار گرفتن در معرض بانک آمریکا گویا است.

“در میان اعضای شاخص KBW، وام دهنده با بیشترین شکاف از نظر مقدار دلار، Bank of America Corp بود. آخرین ترازنامه آن 644 میلیارد دلار اوراق قرضه نگهداری شده تا سررسید را نشان می داد. ارزش بازار آنها 528 میلیارد دلار بود، بر اساس افشای همراه. تفاوت 116 میلیارد دلاری معادل 43 درصد از 270 میلیارد دلار کل حقوق صاحبان سهام یا دارایی ها منهای بدهی بانک آمریکا در 30 سپتامبر بود. در ابتدای سال، قبل از افزایش نرخ ها، ارزش بازار و ارزش ترازنامه در 1٪ از یکدیگر.”

در اینجا یک تصویر از WSJ است:

آیا همه می خواهند سپرده های خود را از بانک آمریکا بیرون بکشند؟ نه، اما نگرانی این است که هراس اخیر به تعدادی از بانک‌های کوچک‌تر سرایت خواهد کرد، زیرا سپرده‌ها به سمت بانک‌های خیلی بزرگ منتقل می‌شوند.

در نهایت، بانک ها راهی برای مقابله دارند: نرخ های سپرده بالاتر، اما تا زمانی که اعتماد بازگردانده نشود، کارساز نیست، که می تواند از سوی فدرال رزرو یا خزانه داری اقدام کند. شاید این به خودی خود از بین برود، اما این وضعیت در حال حاضر است و نگرانی در مورد اوراق «نگهداری تا سررسید» باقی خواهد ماند.

فراگیر: فیلمی از پیتر تیل در حال شروع بانک در بانک سیلیکون ولی منتشر شد pic.twitter.com/QtBsGRiqkY

— Cas Piancey (@CasPiancey) 10 مارس 2023 “title=””>



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.