اوباما قدرت ستاره دموکرات را به رقابت کلیدی سنای آمریکا در جورجیا می آورد

[ad_1] اوباما، یک دموکرات دو دوره ای که در سال 2017 قدرت را ترک کرد، در آتلانتا با سناتور رافائل وارناک روبرو شد که با هرشل واکر رقیب جمهوری خواه مورد حمایت دونالد ترامپ روبرو می شود. نظرسنجی ها نشان می دهد که رقابت بین وارناک و رقیب جمهوری خواه هرشل واکر به بن بست

کد خبر : 273556
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۵۹
اوباما قدرت ستاره دموکرات را به رقابت کلیدی سنای آمریکا در جورجیا می آورد

[ad_1]

اوباما، یک دموکرات دو دوره ای که در سال 2017 قدرت را ترک کرد، در آتلانتا با سناتور رافائل وارناک روبرو شد که با هرشل واکر رقیب جمهوری خواه مورد حمایت دونالد ترامپ روبرو می شود. نظرسنجی ها نشان می دهد که رقابت بین وارناک و رقیب جمهوری خواه هرشل واکر به بن بست رسیده است.

اوباما در سخنرانی خود در برابر جمعیت بیش از 5000 نفری از آنها خواست تا در انتخابات 8 نوامبر رای دهند.

من اینجا هستم تا به شما بگویم تنظیم کردن یک گزینه نیست. ناامیدی یک گزینه نیست.»

سوال اساسی که در حال حاضر باید از خود بپرسید این است: چه کسی برای شما خواهد جنگید؟

جمعیت عمدتاً آفریقایی-آمریکایی که در خارج از آتلانتا سالن را به هم ریخته بودند، در حین صحبت او شعار امضای اوباما را سر دادند: «بله ما می توانیم».

جورجیا هدف اصلی تصاحب جمهوری خواهان است که برای به دست آوردن کنترل سنا باید تنها یک کرسی را به دست آورند. این ایالت محافظه‌کار تاریخی دو سال پیش جو بایدن، رئیس‌جمهور و وارناک و جان اوسف، سناتور دموکرات، را انتخاب کرد، که نشان‌دهنده تلنگری‌های یک تجدید نظر سیاسی است.

اوباما همچنین به مبارزه برای استیسی آبرامز دموکرات که در مقابل برایان کمپ فرماندار جمهوری خواه قرار دارد، آمد. آبرامز به طور مداوم در آن مسابقه از کمپ عقب افتاده است.

سفر او در حالی انجام شد که دموکرات ها به طور فزاینده ای نگران رقابت در سنا هستند. برای ماه‌ها، وارناک در رای گیری ثابتی نسبت به واکر، ستاره سابق فوتبال در دانشگاه جورجیا که درگیر سوالاتی در مورد زندگی شخصی آشفته‌اش بود، داشت.

واکر از آن زمان فاصله را کم کرده است. روز پنجشنبه، چاک شومر، دموکرات ارشد سنا، در مراسمی که به بایدن گفت که رقابت در جورجیا در حال “نزول” است، توسط میکروفون دوربین تلویزیونی دستگیر شد.

شومر به رئیس جمهور گفت: «این سخت است که باور کنیم آنها به دنبال هرشل واکر خواهند رفت.

واکر با اتهامات خشونت خانگی از سوی همسر سابقش مواجه شده است. اخیراً، دو زن گفته اند که واکر آنها را برای سقط جنین در طول روابط خود تحت فشار قرار داده است، اتهاماتی که او رد کرده است.

واکر با سقط جنین مخالف است، اما در مورد اینکه آیا باید در موارد تجاوز جنسی یا زنای با محارم مجاز باشد یا برای حفظ سلامت مادر، ناسازگار بوده است. وارناک، کشیش ارشد کلیسای باپتیست ابنزر در آتلانتا، از حقوق سقط جنین حمایت می کند.

اوباما به واکر حمله کرد و او را با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مقایسه کرد. اوباما گفت: “به نظر من او یک سلبریتی است که می خواهد یک سیاستمدار باشد.” “و ما دیدیم که چگونه پیش می رود.”

افزایش رای دهندگان سیاهپوست برای پیروزی ناراحت کننده وارناک دو سال پیش بسیار مهم بود، و اوباما تا حد زیادی به جمع آوری آن جامعه برای بیرون آمدن دوباره آمد.

به گفته دفتر وزیر امور خارجه جورجیا، گرجستان شاهد رکوردشکنی تعداد رای دهندگان اولیه بوده است. بیش از 1.25 میلیون نفر از ساکنان در حال حاضر تا روز جمعه رای داده اند، که بسیار جلوتر از کل (730706) در این نقطه در سال 2018، سال آخرین انتخابات میان دوره ای است.

ظهور اوباما شروع یک تور پنج ایالتی است که او را به ایالت های میدان جنگ ویسکانسین، میشیگان، نوادا و پنسیلوانیا می برد. آخرین حضور در روز شنبه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای 8 نوامبر، در کنار بایدن خواهد بود که از مبارزات انتخاباتی خود در برخی از میدان‌های جنگ کلیدی خودداری کرده است، زیرا با محبوبیت پایین مردم دست و پنجه نرم می‌کند.

فراتر از جورجیا، جمهوری خواهان تلاش خود را بر تغییر کرسی سنای دموکرات ها در آریزونا یا نوادا متمرکز کرده اند.

همچنین انتظار می رود جمهوری خواهان کرسی های کافی برای تصاحب مجلس نمایندگان آمریکا را به دست آورند. کنترل هر دو اتاق آنها را قادر می سازد تا برنامه های بایدن را سنگ اندازی کنند، نامزدهای شاخه اجرایی او را مسدود کنند و تحقیقاتی را از دولت او آغاز کنند.

(گزارش توسط جیمز اولیفانت؛ ویرایش توسط اسکات مالون و دنیل والیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.