اهرم قدرتمندترین سلاح یک معامله گر است

[ad_1] زمان استفاده از اهرم اهرم استفاده از وام های قرض گرفته شده برای افزایش بازدهی یک سرمایه گذاری است. می توانید بروکرهای مختلفی را مشاهده کنید که بر اساس صلاحیت نظارتی میزان خاصی از اهرم را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، در اتحادیه اروپا کارگزاران یک اهرم 1:30 برای جفت ارزهای اصلی

کد خبر : 89895
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
اهرم قدرتمندترین سلاح یک معامله گر است

[ad_1]

زمان استفاده از اهرم

اهرم گرافیکی باز کردن ایمن

اهرم استفاده از وام های قرض گرفته شده برای افزایش بازدهی یک سرمایه گذاری است. می توانید بروکرهای مختلفی را مشاهده کنید که بر اساس صلاحیت نظارتی میزان خاصی از اهرم را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، در اتحادیه اروپا کارگزاران یک اهرم 1:30 برای جفت ارزهای اصلی ارائه می دهند ، به این معنی که برای هر دلار می توانید حداکثر 30 دلار را کنترل کنید.

برای استفاده از اهرم ، باید مقداری حاشیه ارائه دهید ، که نوعی “سپرده حسن نیت” به عنوان وثیقه است. بنابراین ، اگر حساب اهرم 1:30 دارید ، این بدان معناست که باید 3.3 درصد از حجم تجارت خود را ارائه دهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید معامله ای به ارزش 100.000 دلار باز کنید ، باید 3.300 دلار به عنوان حاشیه ارائه دهید و مابقی توسط کارگزار تحت پوشش قرار می گیرد.

شایان ذکر است که اهرم می تواند سود و زیان را افزایش دهد ، بنابراین شما باید نحوه استفاده از این ابزار و به ویژه زمان استفاده از آن را به خوبی بشناسید.

همه معامله گران موفق از اهرم استفاده می کنند و بسته به فرصت ها اندازه های مختلف را به خطر می اندازند. هرگز برای همه چیز اندازه ثابت نیست. شما باید از اهرم فشار فقط در مواقعی استفاده کنید که فرصتهای بیهوده ای در بازار وجود دارد. زمانهایی که اعتقاد شما به حدی بالاست که برای ورود به بازار با اندازه بزرگتر کاملاً راحت هستید.

مواقعی اتفاق می افتد که بازار انتظار آن را نداشت و اگر مطابق با یک موضوع اساسی غالب باشد ، در این صورت خواهید دید که قیمت به طور مداوم در جهت توسعه شگفت انگیز حرکت می کند. به عنوان مثال ، نشست FOMC ماه ژوئن یک شگفتی جنجالی را از نظر طرح نقطه و کنفرانس مطبوعاتی پاول به همراه داشت که در آن او اذعان کرد تورم برخلاف اظهارات قبلی “مطمئن باشید تورم در حال گذر است” می تواند بالاتر از حد انتظار باشد.

همانطور که در نمودار EUR/USD زیر مشاهده می کنید ، بازار بلافاصله و به شیوه ای تهاجمی پاسخ داد.

تصمیم FOMC ژوئن

جفت EUR/USD به مدت 250 پیپ در 2 روز فروخته شد و بازخوردها واقعاً سطحی بودند. اینگونه است که بازار به تحولات شگفت انگیز واکنش نشان می دهد. این فرصت ها بسیار نادر هستند و به همین دلیل است که باید از آنها نهایت استفاده را ببرید. کوچک بودن ریسک در برابر چنین فرصتهایی احساس اشتباه می کند.

دو معامله گر افسانه ای معروف هستند که شرط بندی های متمرکز زیادی را در زمانی که دارای اعتقاد بالایی در معاملات خود هستند انجام می دهند: جورج سوروس و استنلی درکنمیلر. آنها به ویژه به دلیل تجارت کوتاه استرلینگ که “بانک انگلستان را شکست” و سود خالص آنها به 1 میلیارد دلار رسید ، مشهور هستند. استنلی یکبار گفت که نزد جورج رفت و به او گفت که می خواهد از 100٪ سرمایه آنها کوتاه بیاید. جورج با تحقیر به او نگاه کرد … زیرا او می خواست از 200٪ استفاده کند!

به طور خلاصه ، اهرم چیزی نیست که باید از آن بترسید یا به طور تصادفی از آن استفاده کنید ، این قوی ترین سلاحی است که شما به عنوان یک معامله گر در صورت استفاده صحیح از آن دارید.

روی خودتان سرمایه گذاری کنید. به مرکز آموزش فارکس ما مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.