اهرم رمزنگاری نیجریه دومین جستجوی بالاتر در سطح جهان است – آفریقا بر جستجوهای محصولات تجاری اهرمی غالب است – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] بر اساس تجزیه و تحلیل جستجوهای گوگل توسط Leverage Trading، نیجریه “دومین کشور برتر جهان برای جستجوهای مرتبط با اهرم رمزنگاری” است. علاوه بر آفریقای جنوبی و غنا، کشور آفریقای غربی نیز بر جستجوهای عبارت “کریپتو تجاری” غالب است. به گفته سخنگوی Leverage Trading، تنظیم‌کننده‌ها و آژانس‌های حمایت از مصرف‌کننده باید «ضمانت‌های بیشتری در

کد خبر : 329230
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
اهرم رمزنگاری نیجریه دومین جستجوی بالاتر در سطح جهان است – آفریقا بر جستجوهای محصولات تجاری اهرمی غالب است – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

بر اساس تجزیه و تحلیل جستجوهای گوگل توسط Leverage Trading، نیجریه “دومین کشور برتر جهان برای جستجوهای مرتبط با اهرم رمزنگاری” است. علاوه بر آفریقای جنوبی و غنا، کشور آفریقای غربی نیز بر جستجوهای عبارت “کریپتو تجاری” غالب است. به گفته سخنگوی Leverage Trading، تنظیم‌کننده‌ها و آژانس‌های حمایت از مصرف‌کننده باید «ضمانت‌های بیشتری در برابر اقدامات غارتگرانه ارائه کنند».

تجارت اهرمی و ریسک ها

آخرین تجزیه و تحلیل جستجوهای گوگل انجام شده توسط Leverage Trading نشان می دهد که نیجریه دومین امتیاز بالا (94) را در سراسر جهان برای جستجوهای مربوط به اهرم رمزنگاری در پنج سال گذشته داشته است. بر اساس این تجزیه و تحلیل، سنگاپور (100) تنها کشوری است که در مورد جستجوها «با تأکید بر جستجوهای تراکنشی مانند «چگونگی اهرم تجارت ارزهای دیجیتال» از کشور غرب آفریقا پیشی گرفت.

از سوی دیگر، تجزیه و تحلیل نشان می دهد که نیجریه، همراه با آفریقای جنوبی و غنا، بر جستجوهای گوگل برای عبارت “کریپتو تجاری” تسلط دارند. هنگامی که با جستجوهای مشابه توسط ساکنان ایالات متحده مقایسه شد، Leverage Trading دریافت که جستجوهای نیجریه چهار برابر بیشتر است.

به گفته Investopedia، معاملات اهرمی عبارت است از “استفاده از وجوه قرض گرفته شده برای افزایش موقعیت معاملاتی فرد فراتر از آنچه که تنها از موجودی نقدی آنها در دسترس است.” در حالی که این شکل از معامله به طور بالقوه می تواند سود یک معامله گر را افزایش دهد، به طور مشابه می تواند زیان را افزایش دهد، بنابراین برای افراد بی تجربه توصیه نمی شود.

رگولاتورها به “تامین حفاظتی بیشتر” گفته اند

با این حال، علی‌رغم این، معامله‌گران آفریقایی ظاهراً از خطراتی که با معاملات اهرمی مرتبط است، آشفته نیستند. سخنگوی شرکت Leverage Trading درباره یافته‌هایی که نشان می‌دهد آفریقا سهم زیادی از کل جستجوهای جهانی برای محصولات سرمایه‌گذاری اهرمی دارد، گفت:

با ادامه پیشرفت فناوری، دسترسی افراد در بازارهای نوظهور به محصولات مالی پرخطر مانند معاملات اهرمی به طور فزاینده ای آسان تر می شود. در حالی که این محصولات می توانند نوید تولید ثروت را ارائه دهند، واقعیت این است که آنها همچنین می توانند به ضررهای ویرانگری منجر شوند که چرخه فقر را تداوم می بخشد. خطرات مرتبط با اهرم بالا و زیان های احتمالی را نمی توان اغراق کرد، و بسیار مهم است که افراد قبل از درگیر شدن در معاملات اهرمی، این ریسک ها را به طور کامل درک کنند.

سخنگوی ناشناس اضافه کرد که با توجه به اینکه شرکت‌های مالی به طور فزاینده‌ای افراد را در کشورهای فقیرتر هدف قرار می‌دهند، تنظیم‌کننده‌ها و آژانس‌های حمایت از مصرف‌کننده باید «ضمانت‌های بیشتری در برابر اقدامات غارتگرانه ارائه کنند».

در همین حال، از تجزیه و تحلیل جستجوها برای اشکال مختلف معاملات اهرمی، معامله اهرمی دریافت که در حالی که آفریقا در بسیاری از جستجوهای مرتبط با معاملات اهرمی غالب است، این قاره در مورد جستجو برای عبارت “اهرم سهام” عقب است. بر اساس تجزیه و تحلیل، این دسته تحت سلطه سنگاپور، هنگ کنگ و امارات متحده عربی است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.