انعکاس نظرات پاول رشد کریپتو را متوقف کرد

[ad_1] سخنرانی پاول در پنجشنبه شب بازارهای ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داد و بر ارزهای دیجیتال منعکس شد و باعث جدایی در حال ظهور از خط حمایت بحرانی شد. کریپتوها پایین می آیند کاهش شاخص های سهام ایالات متحده به تأثیر منفی در میان سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، که گفت می

کد خبر : 196774
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
انعکاس نظرات پاول رشد کریپتو را متوقف کرد

[ad_1]

سخنرانی پاول در پنجشنبه شب بازارهای ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داد و بر ارزهای دیجیتال منعکس شد و باعث جدایی در حال ظهور از خط حمایت بحرانی شد.

کریپتوها پایین می آیند

کاهش شاخص های سهام ایالات متحده به تأثیر منفی در میان سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، که گفت می تواند به شدت سیاست های پولی را در نشست ماه مه تشدید کند، افزود.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته با 2.3 درصد کاهش به 40700 دلار رسیده است. اتریوم 2.4 درصد کاهش یافته است، در حالی که سایر آلتکوین های پیشرو در 10 برتر با 0.4 درصد کاهش (Terra) به 4.7 درصد (Polkadot) رسیده اند.

btc

بر اساس گزارش CoinMarketCap، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال یک شبه 2.2 درصد کاهش یافت و به 1.88 تریلیون دلار رسید. شاخص تسلط بیت کوین به دلیل پیوند محکم اولین ارز دیجیتال با بازارهای سهام تحت فشار به 41.0 درصد سقوط کرد. شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال پس از سه روز در 27 امتیاز (ترس) با 1 واحد کاهش به 26 رسید.

رکورد سود سرمایه گذاران

اوایل روز پنج‌شنبه، بیت‌کوین بالاترین قیمت‌های 11 روز گذشته را در حدود 43000 دلار آزمایش کرد. در طول روز، BTCUSD از میانگین 50 روزه عبور کرد، که اغلب نشانگر یک روند میان مدت است، اما نتوانست بالاتر از آن بسته شود.

به دلیل فشار بر بازار سهام، اولین ارز دیجیتال به یک سناریوی صعودی با جدا شدن از خط حمایت و تغییر روند تبدیل شد. با این حال، هنوز خیلی زود است که قدرت گاوها را کاملاً حذف کنیم، در حالی که بیت کوین اول موفق می شود بالاتر از سطح حمایت خود را حفظ کند.

تیم تحلیلگر FxPro تاکید کرد که سرمایه‌گذاران کریپتو آمریکایی در سال 2021 به رکورد 46.9 میلیارد دلار سود دست یافتند و پس از آن بریتانیا با 8.1 میلیارد دلار و آلمان با 5.8 میلیارد دلار قرار گرفتند. در روسیه، سرمایه گذاران 4.3 میلیارد دلار درآمد کسب کردند.

طبق گزارش بانک مرکزی کانادا، اکثر کانادایی هایی که روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنند، سواد مالی ندارند. در همین حال، سرمایه گذاران آگاه تر در معرض بیت کوین قرار نگرفته اند یا اصلاً مواجه نیستند.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.