انعقاد قرارداد مهم‌ مپنا – هوشمند نیوز

[ad_1] هوشمند نیوز – حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال،‌مپنا نسبت به انعقاد قرارداد بلند مدت نیروگاه‌های هنگام‌ و دو کوهه شفاف‌سازی کرده است‌ موضوع قرارداد در خصوص تامین تضمینی قطعات یدکی، انجام‌تعمیرات و نگهدادی و بهره‌بردادی بلند مدت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی هنگام‌و دوکوهه می‌باشد. نوع  قرارداد به صورت فروش تضمینی قطعات می‌بتشو و

کد خبر : 422943
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
انعقاد قرارداد مهم‌ مپنا – هوشمند نیوز

[ad_1]

هوشمند نیوز – حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال،‌مپنا نسبت به انعقاد قرارداد بلند مدت نیروگاه‌های هنگام‌ و دو کوهه شفاف‌سازی کرده است‌

موضوع قرارداد در خصوص تامین تضمینی قطعات یدکی، انجام‌تعمیرات و نگهدادی و بهره‌بردادی بلند مدت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی هنگام‌و دوکوهه می‌باشد.

نوع  قرارداد به صورت فروش تضمینی قطعات می‌بتشو و مبلغ قرارداد ۱۰۸،۰۳۵،۶۰۰ یورو مس‌باشد که روش پرداخت آن در قبال ارائه صورت‌ وضعیت‌های ماهانه و حداکثر پس از ۵۰ روز از زمان ارائه صورت وضعیت می‌باشد.

اجرای این قرارداد توسط کنسرسیوم متشکل از شرکت مادر تخصصی تولید نیروب برق حرارتی به عنوان کارفرما و شدکت گروه مپنا و شدکت تعمیرات و بهره‌برداری مپنا می‌باشد.

کدال نگر هشتم آبان

دالبر

افزایش نرخ برخی از محصولات:

احتراما درراستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته بندی افزایش یافته است با توجه به بودجه فروش ۵ ماهه آتی تاثیر افزایش نرخ در فروش کمتر از ۳در صد می باشد.در صورت وجود تغییر با اهمیت اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

دبالک

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

دلایل افزایش بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی:

اصلاح روش، بهینه‌سازی و افزایش راندمان برخی از محصولات.

شناسایی و تامین به موقع نیازهای مشتریان و اصلاح سبد.

تغییر سیاست ارزی و تغییرات ناشی از آن

سمایه

تاثیر تغییرات نرخ ارز:

عطف به نامه شماره ۱۰۹۸۱۲۶ مورخ ۰۶‏/۰۸‏/۱۴۰۲ مدیر محترم اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی در خصوص شفاف سازی در مورد اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر اعلام نرخ جدید تسعیر ارز بانک ها به استحضار می‌رساند با توجه به وضعیت ارزی این بانک، افزایش نرخ تسعیر ارز در دوره مالی منتهی به ۳۱‏/۰۶‏/۱۴۰۲ در عملکرد بانک بسیار کم اهمیت می‌باشد.

رمپنا

انعقاد قرارداد بلندمدت نیروگاه های هنگام و دوکوهه:

موضوع قرارداد در خصوص تامین تضمینی قطعات یدکی، انجام تعمیرات و نگهداری و بهره برداری بلند مدت نیروگاه های سیکل ترکیبی هنگام و دوکوهه و نوع قرارداد به صورت فروش تضمینی قطعات می باشد مبلغ قرارداد مذکور ۱۰۸.۰۳۵.۶۰۰ یورو و ۳۲.۴۱۵.۶۸۳.۰۰۰.۰۰۰ریال وروش پرداخت آن در قبال ارائه صورت وضعیت های ماهانه و حداکثر پس از ۵۰ روز از زمان ارائه صورت وضعیت می باشد. اجرای این قرارداد توسط کنسرسیوم متشکل از شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حراراتی به عنوان کارفرما و شرکت گروه مپنا و شرکت تعمیرات و بهره برداری مپنا می باشد. شایان ذکر است آثار سودآوری انعقاد قرارداد فوق برای شرکت گروه مپنا در سالهای آتی خواهدبود که متعاقبا اعلام می شود.

وخاور

تاثیر تغییرات نرخ ارز مطابق بخشنامه بانک مرکزی: براساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا به شماره ۰۱/۳۱۹۶۱۶ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ در خصوص ابلاغ نرخ و نحوه تسعیر اقلام پولی دارایی¬ها و بدهی¬های ارزی در شبکه بانکی و همچنین عدم ابلاغ بخشنامه جدید، مبنای تسعیر اقلام پولی دارایی¬ها و بدهی¬های ارزی برای گزارشگری دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به منظور اعمال در دفاتر بانک و تهیه صورت¬های مالی، مبلغ ۲۶۵.۰۰۰ ریال برای هر یورو و مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ ریال برای هر دلار آمریکا و سایر اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به یورو می باشد. با توجه به مراتب فوق و با لحاظ وضعیت باز ارزی مثبت بانک خاورمیانه حدوداً معادل نود و دو میلیون یورو در پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲، افزایش در نرخ¬های تسعیر ارز برای بانک اثر درآمدی خواهد داشت لیکن تعیین آثار دقیق آن بر سود و زیان بانک ( شامل تعیین اثر نرخ تسعیر جدید بر اقلام دارایی و بدهی پولی و نیز تاثیر آن بر ذخیره مطالبات مشکوک الوصول تسهیلات و مطالبات ارزی و … ) منوط به ابلاغ بخشنامه از سوی بانک مرکزی و تکمیل فرآیند تهیه صورتهای مالی بانک خواهد بود.

حفارس

افزایش نرخ حمل آرد مازندران:

  احتراماً؛ به استحضار می‌رساند به استناد نامه ۱۶۰۲۲۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ مدیریت شعبه مازندران شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، مقرر گردید کرایه حمل آرد مازندران به میزان ۲۵ درصد از مبلغ ۱۲۰،۰۰۰ریال به ۱۶۰،۰۰۰ ریال افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل در استان مازندران، حدود ۵۰۰،۰۰۰ کیسه می‌باشد. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت از این محل با نرخ جدید به رقم ۸۰،۰۰۰ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۲ به میزان ۳۷۸،۶۶۷ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده، که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره های آتی ارائه خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.