انطباق و حفاظت از اطلاعات شخصی | توسط Coinbase | آگوست 2022

[ad_1] tl;dr چگونه از اطلاعات شخصی در حین رعایت قوانین و مقررات موجود محافظت می کنیم. اخیراً سؤالاتی در مورد اینکه چرا گهگاه حساب‌های خاصی را بررسی می‌کنیم و اطلاعات شخصی دقیق‌تری درباره صاحبان آن حساب‌ها می‌خواهیم دریافت کرده‌ایم. به طور خلاصه، ما این کار را برای انجام تعهدات نظارتی خود انجام می دهیم. در

کد خبر : 248365
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۱
انطباق و حفاظت از اطلاعات شخصی |  توسط Coinbase |  آگوست 2022

[ad_1]

tl;dr چگونه از اطلاعات شخصی در حین رعایت قوانین و مقررات موجود محافظت می کنیم.

اخیراً سؤالاتی در مورد اینکه چرا گهگاه حساب‌های خاصی را بررسی می‌کنیم و اطلاعات شخصی دقیق‌تری درباره صاحبان آن حساب‌ها می‌خواهیم دریافت کرده‌ایم. به طور خلاصه، ما این کار را برای انجام تعهدات نظارتی خود انجام می دهیم. در اینجا یک توضیح دقیق تر است:

در کوین‌بیس، ما تلاش می‌کنیم قابل اعتمادترین پلتفرم برای خرید، فروش و مبادله دارایی‌های دیجیتال باشیم. اعتماد بهترین راه برای کمک به افراد بیشتر برای مشارکت در اقتصاد رمزنگاری و رسیدن به هدف ما برای افزایش آزادی اقتصادی در سراسر جهان است.

کسب و حفظ اعتماد مستلزم آن است که از یکپارچگی تمامی تراکنش های پشتیبانی شده توسط پلتفرم خود اطمینان حاصل کنیم. و بخش مهمی از انجام آن، رعایت قوانین و مقررات مربوطه است. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که برای به دست آوردن مشروعیت ارزهای دیجیتال که برای پذیرش جریان اصلی لازم است، انطباق نمی‌تواند یک فکر بعدی باشد – این امر هسته‌ای در نحوه عملکرد ما است.

در عمل، این به معنای پیروی از قوانین و مقررات در حوزه های قضایی مختلف است که برخی از آنها سختگیرانه تر از سایرین هستند.

Crypto یک بازار بسیار تنظیم شده است که بخش‌های مختلفی از آن توسط بسیاری از آژانس‌های نظارتی فدرال مختلف، ایالت‌های منفرد و دیگران نظارت می‌شود – و این فقط در ایالات متحده است. . در برخی موارد، این شامل قانون سفر می‌شود که شرکت‌هایی مانند کوین‌بیس را ملزم می‌کند تا در شرایط خاصی اطلاعاتی درباره شرکت‌کنندگان در تراکنش‌های رمزنگاری تبادل کنند.

با گذشت زمان، مزایای web3 ممکن است به افراد اجازه ایجاد و مالکیت هویت متمرکز را بدهد، اطلاعات بسیار کمتری را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارند و آن اطلاعات را امن تر نگه دارند. ما همچنین در مورد پیشرفت در هویت دیجیتال هیجان زده هستیم که ممکن است ما را از اتکا به اشکال سنتی شناسایی، مانند گواهینامه رانندگی و سایر اسناد کاغذی دور کند. اما در حال حاضر، شرکت‌هایی مانند کوین‌بیس ملزم به پیروی از مقررات موجود هستند، که برخی از آنها از قبل از وجود اینترنت در دسترس بوده‌اند.

این بدان معناست که ما باید از مشتریان خود اطلاعات اولیه در مورد خودشان و کسب و کارشان را بخواهیم. گاهی اوقات، و برای درصد بسیار کمی از مشتریان خود، به اطلاعات بسیار دقیق تری نیاز داریم. این به ما کمک می کند تا از مقررات «مشتری خود را بشناسید» پیروی کنیم و کوین بیس و اقتصاد رمزنگاری را ایمن نگه داریم. مهم نیست که چه باشد، ما متعهد به محافظت از حریم خصوصی مشتریان خود و ارائه یک تجربه روان و شهودی برای مشتری هستیم.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم خود برای ایمن نگه‌داشتن مشتریان، ما همچنین ائتلافی را برای کمک به سایر شرکت‌ها برای پیروی از مقررات جهانی، با پیروی از پادمان‌های پیشرو در صنعت برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت مشتریان سازماندهی کرده‌ایم. برای پیوستن به این ائتلاف و دریافت اطلاعات قوانین سفر، همه شرکت کنندگان باید الزامات ضد پولشویی، امنیت و حفظ حریم خصوصی را رعایت کنند.

ما همچنین قابلیت های اختصاصی تجزیه و تحلیل بلاک چین را برای کمک به ایمن سازی اقتصاد کریپتو در برابر بازیگران بد توسعه داده ایم. و ما گفتگوهای مداومی با سیاستگذاران در سطح جهانی داریم که در آن از الزامات منسجم و معقولی که از حریم خصوصی مشتریانمان محافظت می کند، دفاع می کنیم.

در حالی که برخی در صنعت ارزهای دیجیتال اعمال الزامات سنتی تر «مشتری خود را بشناسید» (“KYC”) در این فضای جدید زیر سوال رفته اند، پذیرش گسترده رمزارز به ایجاد و حفظ اعتماد و یکپارچگی اکوسیستم بستگی دارد. برای موفقیت کریپتو، مردم باید بتوانند ارز دیجیتال را با روش‌های پرداخت متداول بخرند و در انجام این کار احساس امنیت کنند. تنها راهی که می تواند اتفاق بیفتد این است که شرکت هایی مانند Coinbase از قوانین و مقررات محلی پیروی کنند و در عین حال با سیاست گذاران برای هدایت نسل بعدی قوانین در این فضا همکاری کنند. به زبان ساده، اگر بخواهیم رمزارز به طور گسترده پذیرفته شود، انطباق نمی تواند اختیاری باشد.

به همین دلیل است که ما همچنان به کار خود ادامه می دهیم تا در انطباق پیشرو در صنعت باشیم – از مشتریان خود محافظت کنیم، اعتماد را حفظ کنیم، و اقتصاد رمزنگاری را ایجاد کنیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.