انصراف رضا بهرام از خواندن ترانه جام‌جهانی

در دوره‌های اخیر جام جهانی رسم بر این بوده که پس از صعود تیم ملی، یکی از خواننده‌ها آهنگی ویژه برای این مسابقات بخواند و گویا این اتفاق برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم رخ خواهد داد. یکی از خبرنگاران قدیمی حوزه موسیقی مدعی شد، رضا بهرام و بهنام بانی به صورت مشترک خواننده‌های سرود

کد خبر : 245132
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
انصراف رضا بهرام از خواندن ترانه جام‌جهانی



در دوره‌های اخیر جام جهانی رسم بر این بوده که پس از صعود تیم ملی، یکی از خواننده‌ها آهنگی ویژه برای این مسابقات بخواند و گویا این اتفاق برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم رخ خواهد داد.

یکی از خبرنگاران قدیمی حوزه موسیقی مدعی شد، رضا بهرام و بهنام بانی به صورت مشترک خواننده‌های سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر خواهند بود. البته فدراسیون فوتبال هنوز شرایط مشخصی ندارد و انتخابات این فدراسیون ۸ شهریور برگزار خواهد شد اما از گوشه و کنار خبرهایی در این خصوص شنیده می‌شود و گویا این دو خواننده از سوی بعضی از فعالین هنری به وزارت‌های ورزش و ارشاد پیشنهاد شدند.

این دو نفر از محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ داخلی هستند و آهنگ‌ها و کنسرت‌های آن‌ها همواره با استقبال خوبی مواجه می‌شود.به همین بهانه با رضا بهرام که اسمش برای خواندن ترانه رسمی تیم ملی در جام جهانی مطرح شد، تماس گرفتیم تا ماجرا را پیگیری کنیم.

بهرام در خصوص پیشنهاد به او برای خواندن ترانه برای تیم ملی گفت: «چندی قبل با من تماس گرفتند و پیشنهاد این کار را دادند. واقعیت این است که با احترام فراوان، من نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم و به دوستان اعلام کردم نمی توانم برای تیم ملی بخوانم.»

خواننده مطرح کشور در خصوص دلایل رد این پیشنهاد هم گفت: «واقعیت این است که هیچ برنامه ریزی برای این کار انجام نشده و هیچ چیزی مشخص نیست. نه جزئیاتی اعلام شده و نه ما می دانیم که قرار است چه کاری انجام دهیم.

من همیشه سعی کردم کاری که انجام می دهم روی اصول باشد و با برنامه ریزی دقیق انجام شود. من عاشق کشورم هستم و تعصب زیادی روی ایران دارم. خواندن ترانه برای تیم ملی کشورم آن برای جام جهانی، کار بسیار بزرگی است و باعث افتخار است که من این کار را انجام دهم. با این حال آماده کردن ترانه باکیفیت و درخور نام ایران، زمان می خواهد و نیاز به برنامه ریزی بسیار دقیق دارد.»

بهرام در ادامه گفت: «عاشق تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم ترانه ای تولید شود که در شان نام ایران باشد.»

خواننده پرطرفدار این روزها در خصوص تیم ملی و پیشبینی اش از نتایج ایران در جام جهانی هم گفت: «خیلی از بچه‌های تیم ملی دوستان خوب من هستند و همیشه بازی‌های تیم ملی را با شور و هیجان دنبال می کنم.

امیدوارم بهترین‌ها برای تیم ملی کشورم در جام جهانی بیفتد و کسب نتایج درخشان دل مردم ایران شاد شود. من هم به عنوان یکی از هواداران فوتبال و تیم ملی، برای موفقیت کشورم در جام جهانی دعا خواهم کرد.»

۵۷۲۴۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.