انسجام در حوزه‌های گردشگری سلامت از موازی‌کاری جلوگیری خواهد کرد

ایسنا/خراسان رضوی دبیراجرایی کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت ابراز عقیده کرد: انسجام در هر حوزه‌ای سبب جلوگیری از موازی‌کاری خواهد شد وسازمان‌های مختلف برای ثمربخشی فعالیت‌هایشان نیازمند همکاری با یکدیگر در موضوعات مشابه هستند. اعظم قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: گردشگری سلامت یکی از موضوعاتی است که بسیار در مورد

کد خبر : 206117
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۳۷
انسجام در حوزه‌های گردشگری سلامت از موازی‌کاری جلوگیری خواهد کرد



ایسنا/خراسان رضوی دبیراجرایی کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت ابراز عقیده کرد: انسجام در هر حوزه‌ای سبب جلوگیری از موازی‌کاری خواهد شد وسازمان‌های مختلف برای ثمربخشی فعالیت‌هایشان نیازمند همکاری با یکدیگر در موضوعات مشابه هستند.

اعظم قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: گردشگری سلامت یکی از موضوعاتی است که بسیار در مورد آن صحبت شده، اما نگاه‌ها به این موضوع تاکنون بیشتر گردشگری و سلامت محور بوده است و نگاه مدیریتی، بازاریابی و جذب گردشگر به صورت بین‌المللی نشده بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس تمرکز ما بر جذب گردشگر و توسعه گردشگری سلامت بوده و به همین علت این کنفرانس به نام «کنفرانس بین‌المللی بازاریابی گردشگری سلامت» نام‌گذاری شده است که شامل جذب گردشگری و شیوه‌های توسعه گردشگری سلامت می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی بازاریابی گردشگری سلامت خاطرنشان کرد: در این سال‌ها بیشتر تمرکز ما بر کشورهایی بوده است که گردشگر در دسترس‌تری مانند افغانستان وعراق دارند؛ چراکه تعداد گردشگرانی که از کشورهای همسایه مانند افغانستان برای تکمیل فرایند درمان خود از کشور ما عبور می‌کنند و در کشور دیگری مستقر می‌شوند، بسیار زیاد است. ‌

قاسمی در خصوص شرکت مهمانان خارجی در این کنفرانس گفت: افراد از کشورهای افغانستان و عراق برای این کنفرانس مهمان ما بودند، البته از کشور هلند نیز ما به صورت مجازی میزبان دکتر کاراسل بودیم.

وی در مورد تعداد مقالات ارسال شده به این کنفرانس اظهار کرد: تعداد ۸۰ مقاله دریافت شد که ۱۲ مورد از آن‌ها برای ارائه و سخنرانی انتخاب شدند. همچنین باقی مقالات ارسال شده پس از ارزیابی دوم برای چاپ در مجلات تخصصی فرستاده خواهند شد.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی بازاریابی گردشگری سلامت ادامه داد: طبق نظر داوران سطح مقالات در مجموع بالا بوده و اکثرمقالات ارسال شده توسط افرادی با مدرک دکترا و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تهیه و نگارش شده است. از بین مقالات ارسال شده ۱۲ مقاله به انتخاب داوران برگزیده شدند.

قاسمی عنوان کرد: مقاله‌های ارسال شده در موضوعات طب سنتی، بازاریابی دیجیتال گردشگری سلامت، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت، بررسی چالش‌ها و راهکارهای موجود در این حوزه و فعالیت‌های بین فرهنگی در گردشگری سلامت بوده است.

وی در خصوص ارگان‌هایی که با این کنفرانس همکاری داشته‌اند، تصریح کرد: انجمن علمی طبیعت‌گردی، دانشگاه علوم پزشکی، جامعه هتل‌داران، واحد رفاهی وزارت علوم، مراکز علمی کاربردی و دانشگاه آزاد برای برگزاری این کنفرانس با ما همکاری داشتند.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی بازاریابی گردشگری سلامت با اشاره به دغدغه جامعه علمی خراسان رضوی در حوزه بازاریابی گردشگری ادامه داد: در اینجا لازم است که سازمان‌ها حامی یکدیگر باشند و از مراکز علمی نیز حمایت کنند. در این حوزه انتظار می‌رود که جزیره‌ای عمل نشود تا فعالیت‌های انجام شده اثربخش بوده و از انسجام بیشتری برخوردار باشد.

قاسمی ابراز عقیده کرد: انسجام در هر حوزه‌ای سبب جلوگیری از موازی‌کاری خواهد شد، برای مثال هنگامی که سازمان‌های مختلف موضوعات مشابه ارائه می‌کنند لازمه ثمربخشی فعالیت‌هایشان همکاری با یکدیگر است.  

انتهای پیام 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.