انرژی ، فیس بوک باعث افزایش قیمت دلار ، داده های ایالات متحده ، عناوین سقف بدهی ها شده است

[ad_1] در اینجا چیزی است که باید در روز سه شنبه 5 اکتبر بدانید: بازارها به دلیل افزایش قیمت انرژی و خرابی گسترده فیس بوک متزلزل شده اند. دلار امن در حال افزایش است و اکنون در انتظار PMI خدمات ISM است. عدم قطعیت در مورد سقف بدهی آمریکا و مسائل مربوط به چین نیز

کد خبر : 112959
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
انرژی ، فیس بوک باعث افزایش قیمت دلار ، داده های ایالات متحده ، عناوین سقف بدهی ها شده است

[ad_1]

در اینجا چیزی است که باید در روز سه شنبه 5 اکتبر بدانید:

بازارها به دلیل افزایش قیمت انرژی و خرابی گسترده فیس بوک متزلزل شده اند. دلار امن در حال افزایش است و اکنون در انتظار PMI خدمات ISM است. عدم قطعیت در مورد سقف بدهی آمریکا و مسائل مربوط به چین نیز مورد توجه است. Shiba در میان ارزهای رمزنگاری شده برجسته است و نفت همچنان مورد توجه است.

ریسک کردنپس از آنکه اعضای اوپک+ تصمیم گرفتند تولید خود را تا 400000 بشکه در روز و نه بیشتر افزایش دهند ، قیمت نفت به افزایش قیمت کالاها پیوست. نفت خام WTI به 78 دلار رسید که بالاترین میزان از سال 2014 استبه افزایش هزینه های گاز طبیعی و نگرانی در مورد تورم ناشی از سایر مواد و هزینه های حمل و نقل ممکن است بازیابی را به خطر اندازد و هزینه های استقراض را افزایش دهد.

بازارها در واکنش به ترس از تورم و همچنین کاهش خاموشی گسترده در فیس بوک، که اینستاگرام و واتساپ را نیز تحت تأثیر قرار داد. افت خدمات در همه جا در حالی رخ می دهد که این شرکت در مورد ادعاهایی مبنی بر اولویت دادن به سود نسبت به ایمنی ، مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری ، مسائل آن بر احساسات گسترده تری تأثیر می گذارد.

دلار بالا رفت: پس از عقب نشینی در روز دوشنبه ، دلار آمریکا در روز سه شنبه در حال افزایش است و این فشار را تحت فشار قرار می دهد یورو/دلار آمریکا زیر 1.16 و GBP/USD زیر 1.36 قیمت طلا نیز در بالاترین سطح خود قرار دارد و ارزش XAU/USD زیر 1760 دلار تغییر می کند.

AUD/USD به دلیل قدرت دلار آمریکا و پس از آنکه بانک مرکزی استرالیا سیاست خود را بدون انتظار تغییر داد ، در حدود 0.7250 معامله می شود. RBA مجدداً بر موضع خود تأکید کرد که بعید است هزینه های استقراض تا سال 2024 افزایش یابد ، اما چشم انداز آن همچنان خوش بین است.

سقف بدهی: جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که اگر جمهوری خواهان در افزایش یا تعلیق سقف بدهی همکاری نکنند ، ایالات متحده می تواند ظرف دو هفته بدهی خود را نادیده بگیرد. دموکرات ها هنوز برای یافتن سازش بین جناح های چپ و میانه رو در مورد دو صورت حساب هزینه تلاش می کنند.

چین: Evergrande ، دومین توسعه دهنده بزرگ املاک چین ، همچنان در پرداخت بدهی های خود مبارزه می کند. یکی دیگر از شرکتهای ساختمانی ، Fantasia Holdings Group Co ، نیز پرداخت اوراق قرضه دلاری را از دست داد و بر احساسات منفی افزود.

بنابر گزارش ها ، ایستگاه های بنزین انگلستان پس از اینکه رانندگان برای ترساندن کمبود خودروها در صف ایستادند ، کمی احساس راحتی کردند. ارتش بریتانیا همچنان به رساندن بنزین به ایستگاه ها کمک می کند. اتحادیه اروپا و بریتانیا در مورد دیگر موضوعات مرتبط با برگزیت ، بر سر پروتکل ایرلند شمالی اختلاف نظر دارند.

با نگاه به جلو ، فهرست مدیران خرید خدمات ایالات متحده (PMI) قرار است در سپتامبر تا حدودی کندتر رشد کند. این سنج آینده نگر به عنوان اشاره ای به حقوق و دستمزد غیرکشاورزی جمعه عمل می کند. با این حال ، جزء قیمت های پرداخت شده در میان نگرانی های فزاینده در مورد این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

پیش نمایش PMI خدمات ISM سپتامبر ایالات متحده: نگاهی به جزئیات تورم و اشتغال

ارزهای رمزنگاری شده: Shiba INU پس از اینکه توئیتری از ایلان ماسک ، بنیانگذار تسلا ، تصویری از سگ شیبا اینو خود را در توییتر منتشر کرد ، با دو رقم افزایش یافته است. بیت کوین در بالاترین محدوده حدود 49000 دلار معامله می شود ، اتریوم در حدود 3300 دلار و Ada در حدود 2.21 دلار معامله می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.