اندونزی وب سایت های یاهو، پی پال و بازی را به دلیل نقض مجوز مسدود می کند

[ad_1] جاکارتا (رویترز) – یک مقام رسمی روز شنبه گفت که اندونزی وب سایت موتور جستجوی یاهو، شرکت پرداخت پی پال و چندین وب سایت بازی را به دلیل رعایت نکردن قوانین مجوز مسدود کرده است که باعث واکنش شدید در رسانه های اجتماعی شد. ثبت نام طبق قوانین منتشر شده در اواخر نوامبر 2020

کد خبر : 235201
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
اندونزی وب سایت های یاهو، پی پال و بازی را به دلیل نقض مجوز مسدود می کند

[ad_1]

جاکارتا (رویترز) – یک مقام رسمی روز شنبه گفت که اندونزی وب سایت موتور جستجوی یاهو، شرکت پرداخت پی پال و چندین وب سایت بازی را به دلیل رعایت نکردن قوانین مجوز مسدود کرده است که باعث واکنش شدید در رسانه های اجتماعی شد.

ثبت نام طبق قوانین منتشر شده در اواخر نوامبر 2020 الزامی است و به مقامات اختیارات گسترده‌ای می‌دهد تا پلتفرم‌ها را مجبور به افشای داده‌های برخی از کاربران کنند و محتوایی را که غیرقانونی تلقی می‌شود یا «نظم عمومی را برهم می‌زند» در صورت اضطرار ظرف چهار ساعت و در غیر این صورت 24 ساعت حذف کنند.

چندین شرکت فناوری برای ثبت نام در روزهای منتهی به ضرب الاجل عجله کرده بودند که تا روز جمعه تمدید شده بود، از جمله Alphabet Inc، Meta Platforms Inc، Facebook، Instagram و WhatsApp و Amazon.com Inc.

Semuel Abrijani Pangerapan، یکی از مقامات ارشد وزارت ارتباطات اندونزی، در پیامی گفت: وب‌سایت‌هایی که مسدود شده‌اند شامل یاهو، پی پال و سایت‌های بازی مانند Steam، Dota2، Counter-Strike و EpicGames و غیره هستند.

پی پال، شرکت سهام خصوصی مادر یاهو، Apollo Global Management و توسعه‌دهنده بازی آمریکایی Valve Corporation، که Steam، Dota و Counter-Strike را اجرا می‌کند، بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. EpicGames برای اظهار نظر در دسترس نیست.

هشتگ‌هایی مانند «BlokirKominfo» (وزارت ارتباطات بلوک)، Epic Games و Paypal در توییتر اندونزی پرطرفدار شدند، با پیام‌های نوشتاری بسیاری که از این اقدام دولت انتقاد می‌کردند زیرا به صنعت بازی‌های آنلاین اندونزی و کارگران آزاد که از Paypal استفاده می‌کنند آسیب می‌رساند.

Pangerapan به یک درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این کشور آسیای جنوب شرقی با حدود 191 میلیون کاربر اینترنت و جمعیت جوان و باهوش رسانه های اجتماعی، بازار قابل توجهی برای میزبانی از پلتفرم های فناوری است.

(گزارش توسط گایاتری سورویو؛ ویرایش توسط استفان کوتس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.