اندونزی مانند چین ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع نمی کند ، وزیر معاملات رمزنگاری افزایش یافت – مقررات اخبار بیت کوین

[ad_1] یک مقام دولتی گفت که مقامات اندونزی قصد ندارند از مثال چین برای اعمال ممنوعیت کامل ارزهای رمزپایه پیروی کنند و خاطرنشان کرد که این کشور به اطمینان از عدم استفاده آنها در فعالیت های غیرقانونی بسنده می کند. این بیانیه پس از آن منتشر می شود که صرافی های رمزنگاری محلی در سال

کد خبر : 109092
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
اندونزی مانند چین ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع نمی کند ، وزیر معاملات رمزنگاری افزایش یافت – مقررات اخبار بیت کوین

[ad_1]

یک مقام دولتی گفت که مقامات اندونزی قصد ندارند از مثال چین برای اعمال ممنوعیت کامل ارزهای رمزپایه پیروی کنند و خاطرنشان کرد که این کشور به اطمینان از عدم استفاده آنها در فعالیت های غیرقانونی بسنده می کند. این بیانیه پس از آن منتشر می شود که صرافی های رمزنگاری محلی در سال جاری افزایش قابل توجهی در گردش مالی خود ثبت کردند.

اندونزی مقررات خود را بدون ممنوعیت معاملات رمزنگاری تشدید می کند

محمد لوطفی ، وزیر تجارت این کشور در اظهار نظر به رسانه های محلی تاکید کرد که دولت اندونزی از قدم های چین پیروی نخواهد کرد ، زیرا این کشور ممنوعیت تمام معاملات ارزهای رمزنگاری شده را تأیید کرده است. این مقام افزود ، با این حال ، دولت در حال بررسی این است که چگونه آنها را کمتر مستعد استفاده در فعالیت های مالی غیرقانونی کند. به نقل از بریتا ساتو و جاکارتا گلوب ، لوثفی اظهار داشت:

ما آن را منع نمی کنیم ، اما مقررات را تشدید خواهیم کرد.

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین ، اتریوم و دوج کوین در حال حاضر به عنوان دارایی و کالا در اندونزی در نظر گرفته می شوند. رفتار قانونی آنها به ساکنان کشور جنوب شرقی آسیا اجازه می دهد تا سکه های دیجیتالی را معامله کنند ، اما استفاده از آنها به عنوان وسیله پرداخت مجاز نیست.

این هفته ، بانک مرکزی چین اعلام کرد که معاملات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده غیرقانونی است و این محدودیت هایی است که قبلاً وضع شده بود. همه فعالیتهای مالی مرتبط ، از جمله معاملات رمزنگاری ، فروش توکن و معاملات با مشتقات ارز مجازی نیز ممنوع است. این اعلامیه ، که به بازارهای ارزهای رمزنگاری شده آسیب رسانده است ، پس از سرکوب چند ماهه استخراج و تجارت بیت کوین در سراسر کشور منتشر می شود.

روند صعودی معاملات رمزنگاری اندونزیایی در نیمه اول امسال افزایش یافت

موضع قاطع چین در مورد پول غیر متمرکز بر قیمت ارزهای رمزنگاری شده در اندونزی نیز تأثیر گذاشته است. بلافاصله پس از اعلام PBOC در روز جمعه ، بیت کوین (BTC) در بزرگترین صرافی کشور ، ایندوداکس ، 7.4 درصد کاهش یافت و به 595 میلیون روپیه اندونزی (زیر 41000 دلار) رسید. قیمت ارز دیجیتال پیشرو بر اساس سقف بازار از آن زمان به 609 میلیون روپیه در هر سکه (42650 دلار در زمان نگارش این مقاله) رسیده است.

بر اساس گزارشات ، تجارت رمزنگاری اندونزی در یک سال و نیم گذشته در حال شکوفایی بوده است. معاملات 13 بورس داخلی مجاز توسط هیئت نظارت بر معاملات آتی در 5 ماه اول سال 2021 40 درصد افزایش یافته است. داده های نقل شده نشان می دهد در طول سال 2020 حجم معاملات به 65 تریلیون روپیه (4.5 میلیارد دلار) رسید.

اندونزی مانند چین ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع نمی کند ، وزیر معاملات کریپتو افزایش یافت
منبع: جاکارتا گلوب

در همین حال ، تعداد افراد درگیر در تجارت در ماه مه از 6.5 میلیون نفر فراتر رفت ، از 4 میلیون نفر در پایان سال گذشته. لونو اندونزی ، یکی دیگر از صرافی های بزرگ فعال در این کشور ، ابراز اطمینان کرد که می تواند تعداد مشتریان خود را از 700000 کاربر فعلی دو یا حتی سه برابر کند. Jay Jayawijayaningtiyas مدیر این پلت فرم روز چهارشنبه گفت: “رشد امروز سرسام آور است … Crypto در حال رشد است.”

آیا فکر می کنید محبوبیت ارزهای رمزنگاری شده در اندونزی همچنان افزایش می یابد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

برچسب ها در این داستان

فعالیت ها ، ممنوعیت ، بیت کوین ، هیئت مدیره ، چین ، چینی ، سکه ، رمزنگاری ، تجارت رمزنگاری ، معاملات رمزنگاری ، ارزهای رمزنگاری شده ، ارزهای رمزپایه ، مبادلات ، معاملات آتی ، دولت ، غیرقانونی ، اندونزی ، اندونزیایی ، سرمایه گذاران ، وزیر ، قیمت ها ، ممنوعیت ، نرخ ، مقررات ، تنظیم کننده ، تنظیم کننده ، قوانین ، معامله گران ، گردش مالی ، حجم

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیر مستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.