اندونزی سیستم پرداخت ملی جدیدی را برای محافظت در برابر «پیامدهای ژئوپلیتیکی» معرفی می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] اندونزی در حال معرفی یک سیستم پرداخت ملی جدید است زیرا این کشور به تلاش‌های دلارزدایی و محافظت در برابر «پیامدهای احتمالی ژئوپلیتیک» ادامه می‌دهد. سیستم پرداخت جدید خواهد بود یک مقام ارشد بانک مرکزی گفت: جایگزینی ویزا و مسترکارت در موسسات و شرکت های دولتی. ما انتظار داریم که به زودی همه‌گیر شود.»

کد خبر : 359819
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
اندونزی سیستم پرداخت ملی جدیدی را برای محافظت در برابر «پیامدهای ژئوپلیتیکی» معرفی می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

اندونزی در حال معرفی یک سیستم پرداخت ملی جدید است زیرا این کشور به تلاش‌های دلارزدایی و محافظت در برابر «پیامدهای احتمالی ژئوپلیتیک» ادامه می‌دهد. سیستم پرداخت جدید خواهد بود یک مقام ارشد بانک مرکزی گفت: جایگزینی ویزا و مسترکارت در موسسات و شرکت های دولتی. ما انتظار داریم که به زودی همه‌گیر شود.»

اندونزی سیستم پرداخت ملی جدید ایجاد می کند

به گفته دیکی کارتیکیونو، رئیس بخش مدیریت استراتژیک و راهبری بانک اندونزی، اندونزی یک سیستم پرداخت ملی جدید را معرفی خواهد کرد که جایگزین ویزا و مسترکارت در موسسات و شرکت های دولتی خواهد شد. این مقام بانک مرکزی روز دوشنبه به نقل از CNBC گفت:

بر اساس برنامه رئیس جمهور، انتقال به نظام پرداخت ملی به آرامی در حال انجام است. ما انتظار داریم که به زودی این امر از جمله در شرکت های دولتی گسترش یابد.

رئیس بانک مرکزی توضیح داد که تصمیم اندونزی برای ایجاد سیستم پرداخت خود “بسیار به موقع” است و تاکید کرد که کشورهای آسیای جنوب شرقی باید “یک بالشتک ایمنی را ایجاد کنند که از مشاغل و شهروندان عادی محافظت می کند” از افزایش عدم اطمینان مالی در غرب.

در ماه مارس، جوکو ویدودو، رئیس‌جمهور اندونزی از مقامات منطقه‌ای خواست تا از کارت‌های اعتباری توسعه‌یافته توسط بانک‌های محلی به‌جای شرکت‌های مالی جهانی به عنوان اقدامی برای محافظت از تراکنش‌ها در برابر هرگونه «پیامدهای احتمالی ژئوپلیتیک» استفاده کنند.

دودیت پروبویاکتی، یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن کارت های اعتباری اندونزی، به نشریه اسپوتنیک گفت که اندونزی آنچه را که از تجربیات روسیه با سیستم پرداخت میر خود می آموزد، در سیستم پرداخت خود به کار خواهد گرفت. سیستم پرداخت میر مورد حمایت دولت روسیه پس از اعمال تحریم های شدید کشورهای غربی علیه روسیه در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین، محبوبیت زیادی به دست آورد.

رئیس بانک اندونزی، پری وارجییو، اخیراً گفت که اندونزی با ایجاد تنوع در استفاده از ارز خود از طریق اجرای سیستم ارز محلی، از راه دلارزدایی بلوک اقتصادی بریکس پیروی می کند. وی خاطرنشان کرد که اندونزی همچنین با چندین کشور برای استفاده از ارزهای محلی در تجارت از جمله تایلند، مالزی، چین و ژاپن توافقاتی منعقد کرده است.

علاوه بر اندونزی، نه کشور دیگر آسیای جنوب شرقی (برونئی، کامبوج، لائوس، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام) اخیراً موافقت کردند که “استفاده از ارزهای محلی را برای معاملات اقتصادی و مالی تشویق کنند.” این 10 کشور عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) هستند.

در همین حال، رهبران بریکس قصد دارند در اجلاس سران رهبران آینده خود درباره ارز مشترک بحث کنند. کشورهای بریکس شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی هستند. بسیاری از مردم بر این باورند که یک ارز بریکس سلطه دلار آمریکا را از بین خواهد برد.

نظر شما در مورد راه اندازی سیستم پرداخت ملی توسط اندونزی برای کاهش اتکای این کشور به کشورهای غربی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.